Secretele postului intermintent. Cum slăbești fără să renunți la alimentele favorite?

Weekend warrior pierdere în greutate

  1. Diete slabit barbati
  2. Index slimming
  3. Secretele postului intermitent pentru pierderea în greutate
  4. Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?
  5. It has been quite awhile since I took the time to put together a new boot camp workout.
  6. 56 Exerciții fizice ideas | exerciții fizice, exerciții, fizică

Linia de jos Din păcate, multe persoane care pierd în greutate ajung să o recupereze. Cu toate acestea, nu lăsa acest lucru să te descurajeze. Există o serie de modalități dovedite științific prin care puteți menține greutatea, de la exercițiu la controlul stresului 1.

pierdere în greutate de la arme

Aceste 17 strategii ar putea fi doar ceea ce aveți nevoie pentru a sugera statisticile în favoarea dvs. De ce oamenii își weekend warrior pierdere în greutate în greutate Există câteva motive comune pentru care oamenii recuperează greutatea pe care o pierd. Ele sunt în cea mai mare parte legate de așteptări nerealiste și sentimente de privațiune. Diete restrictive: Restricția calorie extremă vă poate încetini metabolismul și vă poate schimba hormonii care reglează apetitul, care sunt ambii factori care contribuie la redobândirea greutății 2.

Gresala mentalitate: Când te gândești la o dietă ca la o soluție rapidă, mai degrabă decât la o soluție pe termen lung pentru a-ți îmbunătăți sănătatea, vei fi mai probabil să renunți și să recuperezi greutatea pe care ai pierdut-o.

Lipsa obiceiurilor durabile: Multe diete se bazează pe puterea de voință, mai degrabă decât pe obiceiurile pe care le poți încorpora în viața ta de zi cu zi.

Ele se concentrează mai degrabă pe weekend warrior pierdere în greutate, decât pe schimbări ale stilului de viață, care vă pot descuraja și împiedica menținerea greutății. Rezumat: Multe diete sunt prea restrictive cu cerințe cu care este greu de ținut. În plus, multe persoane nu au mentalitatea potrivită înainte de a începe o dietă, ceea ce poate duce la redresarea greutății.

fat burn state fitbit

Exercițiu des Exercitarea periodică joacă un rol important în menținerea greutății. Vă poate ajuta să vă ardeți câteva calorii în plus și să vă creșteți metabolismul, care sunt doi factori necesari pentru a realiza echilibrul energetic 3, 4.

Când ești în echilibru energetic, înseamnă că arzi același număr de calorii pe care le consumi. Drept urmare, greutatea ta este mai probabil să rămână la fel.

Exerciții fizice

Mai multe studii au descoperit că persoanele care fac cel puțin de minute de activitate fizică moderată pe săptămână 30 de minute pe zi după ce au pierdut în greutate, sunt mai predispuse să își mențină greutatea 5, 6, 7. În unele cazuri, pot fi necesare chiar și niveluri mai ridicate de activitate fizică pentru menținerea cu succes a greutății.

doar pierde recenzii în greutate

Un examen a concluzionat că o oră de exercițiu pe zi este optimă pentru cei care încearcă să mențină pierderea în greutate 1. Este important să rețineți că exercițiile fizice sunt cele mai utile pentru menținerea greutății atunci când sunt combinate cu alte modificări ale stilului de viață, inclusiv respectarea unei diete sănătoase 8.

Îndepărtați cu anghinare de Ierusalim

Rezumat: Exercitarea timp de cel puțin 30 de minute pe zi poate promova menținerea greutății, ajutând la echilibrarea caloriilor și a caloriilor arse. Încercați să mâncați micul dejun în fiecare zi Mâncarea micului dejun vă poate ajuta cu obiectivele dvs. Mâncătorii de mic dejun tind să aibă obiceiuri mai sănătoase în general, cum ar fi exercitarea mai multă și consumul de mai multe fibre și micronutrienți 9, 10, Mai mult, consumul dejun este unul dintre cele mai frecvente comportamente raportate de persoanele care au succes în menținerea pierderii în greutate 1.

Cu toate acestea, în timp ce persoanele care mănâncă micul dejun par să aibă un mare succes în menținerea pierderii în greutate, dovezile sunt mixte. Studiile nu arată că săritul micului dejun duce automat la creșterea în greutate sau la obiceiuri alimentare mai rele 13, 14, De fapt, săritul micului dejun poate chiar ajuta unii oameni să își atingă obiectivele de pierdere în greutate și de menținere în greutate Acesta poate fi unul dintre lucrurile care se potrivesc individului.

Dacă simțiți că consumul de mic dejun vă ajută să vă respectați obiectivele, atunci cu siguranță ar trebui să îl mâncați. Dar dacă nu îți place să mănânci micul dejun sau nu îți este foame dimineața, nu ai rău în a-l sări.

Rezumat: Cei care mănâncă micul dejun tind să aibă obiceiuri mai sănătoase în general, ceea ce îi poate ajuta să își mențină greutatea. Cu toate acestea, sărirea micului dejun nu duce automat la creșterea în greutate.

tabăra de pierdere în greutate pentru adulți georgia

Mănâncă o mulțime de proteine Mâncarea multă proteină vă poate ajuta să vă mențineți greutatea, deoarece proteina vă poate ajuta să reduceți pofta de mâncare și să promovați plinătatea 16, 17, Proteinele crește nivelul anumitor hormoni din organism care induc sațietate și sunt importante pentru reglarea greutății.

De asemenea, s-a demonstrat că proteina reduce nivelul hormonilor care cresc foamea 19, Efectul proteinei asupra hormonilor meta negru arzător de grăsime plenitudinii tale poate reduce automat numărul de calorii pe care le consumi pe zi, ceea ce este un factor important în menținerea greutății Mai mult, proteina necesită o cantitate semnificativă de energie pentru ca organismul să se descompună.

Prin urmare, consumul regulat poate crește numărul de calorii pe care le arzi în timpul zilei 18, Rezumat: Proteinele pot weekend warrior pierdere în greutate de menținerea greutății prin promovarea plinătății, creșterea metabolismului și reducerea aportului total de calorii. Se cântărește în mod regulat Monitorizarea greutății dvs. Acest lucru se datorează faptului că vă poate face conștient de progresul dvs.

Cele 17 cele mai bune moduri de a menține pierderea în greutate

Cei care se cântăresc pot mânca, de asemenea, mai puține calorii pe parcursul zilei, ceea ce este util pentru menținerea pierderii în greutate 26, Într-un studiu, persoanele care s-au cântărit singure șase zile pe săptămână, au consumat în medie cu de calorii mai puțin pe zi decât cei care și-au monitorizat greutatea mai rar Cât de des te cântărești este o alegere personală.

Unii consideră că este util să cântărească zilnic, în timp ce alții își verifică mai mult greutatea o dată sau de două ori pe săptămână. Rezumat: Auto-cântărirea poate ajuta la menținerea greutății, ținându-vă la curent cu progresele și comportamentele dvs.

Fiți atenți la aportul dvs.

Secretele postului intermintent. Cum slăbești fără să renunți la alimentele favorite?

Mâncarea prea multor carbohidrați rafinați, cum ar fi pâine albă, paste albe și sucuri de fructe, poate fi în detrimentul obiectivelor dvs. Aceste alimente au fost dezbrăcate de fibra lor naturală, care este necesară pentru a promova plinătatea.

derby de pierdere în greutate tonică

Dietele cu conținut scăzut de fibre sunt asociate cu creșterea în greutate și obezitate 27, 28, Limitarea aportului global de carbohidrați vă poate ajuta, de asemenea, să vă mențineți pierderea în greutate. Mai multe studii au descoperit că, în unele cazuri, cei care urmează dietele cu conținut scăzut de carbohidrați după pierderea în greutate au mai multe șanse să mențină greutatea pe termen lung 30, În plus, persoanele care urmează diete cu conținut scăzut de glucide sunt mai puțin susceptibile să mănânce mai multe calorii decât arde, ceea ce este necesar pentru menținerea greutății Rezumat: Limitarea aportului de carbohidrați, în special a celor rafinate, poate contribui la prevenirea recuperării greutății.

Ridicare greutăți Masa musculară redusă este un efect secundar comun al pierderii în greutate Acesta vă poate limita capacitatea de a vă menține în greutate, deoarece pierderea mușchilor vă reduce metabolismul, ceea ce înseamnă că vă arde mai puține calorii pe parcursul zilei Efectuarea unui tip de weekend warrior pierdere în greutate de rezistență, cum ar fi ridicarea greutăților, poate ajuta la prevenirea acestei weekend warrior pierdere în greutate de mușchi și, la rândul său, la păstrarea sau chiar la îmbunătățirea ratei metabolice.

Studiile arată că cei care ridică greutăți după pierderea în greutate au mai multe șanse să mențină greutatea prin menținerea masei musculare 6, 35, 36, Pentru a primi aceste beneficii, este recomandat să te implici într-un antrenament de forță cel puțin de două ori pe săptămână.