Câte calorii ardeți cu adevărat pe aparatele de gimnastică?

Stair climber rutină de ardere a grăsimilor, Exerciții de scară la domiciliu

Linia de jos Câte calorii ardeți cu adevărat pe aparatele de gimnastică? După 30 de minute de transpirație pe eliptică, te uiți în jos la consolă de calorii arse - nu e rău!

Beneficiile utilizării unui eliptic

Și începi să te simți destul de triumfător în ceea ce privește sesiunea ta cardio. La urma urmei, tocmai ai aruncat caloriile din sandvișul de curcan pe care l-ai avut pentru prânz!

Sau ai făcut-o?

  1. Exerciții de scară la domiciliu - Exercițiu
  2. Capsule de slabit naturale
  3. Cum Să Creezi Un Antrenament Pentru Alpinist Pentru Scări Pentru Beneficii Maxime | Fitness
  4. Concluzie Cât de multe exerciții efectuați?
  5. Planuri de exerciții pentru scări în climbare - Exercițiu
  6. Therm linie arzător de grăsime
  7. Simțiți că caloric arde Eliptica ar putea fi doar cea mai utilizată - și greșită - echipament la sala de sport.

Am fost la experți pentru a afla cât de exact este citirea caloriilor. Citiți mai departe pentru a vedea în ce mașini vă puteți încrede, plus sfaturi despre cum vă puteți maximiza arderea. Eliptic De ce vă bateți articulațiile pe banda de alergare când puteți arde la fel de multe calorii care intră în canelura eliptică în timp ce urmăriți gospodinele reale?

Personajul său Tom Hagerty este unul dintre cei cinci astronauți aleși pentru a fi primul care a vizitat Marte. Acțiunea se concentrează pe colonizarea unei alte planete și pe dificultățile cu care se confruntă ei și familiile lor. Însă privitorilor li s-ar putea ierta că s-au trezit oarecum distras de omul de frunte și noul său sine ridiculizat. Actorul fără cămașă este văzut alergând spre cameră într-o scenă cu mușchii și venele pulsând, iar în altele trunchiul stivuit și bicepsul bombat sunt imposibil de ignorat.

De ce sunt mașinile eliptice atât de jos? Spre deosebire de căile de alergare, care vă pot reproduce îndeaproape drumul normal, mișcarea eliptică nu este o mișcare naturală, spune Cardiello. În plus, în timp ce folosiți manetele brațelor mânerele vă vor crește ritmul cardiac, brațele nu cântăresc foarte mult în comparație cu mușchii, șoldul și mușchii picioarelor, spune Michele Olson, doctor, profesor de fiziologie a exercițiului la Auburn Universitate.

stair climber rutină de ardere a grăsimilor

Eliptica funcționează bine în circuitele cardio de antrenament încrucișat, deoarece petreci o perioadă mai scurtă de timp pe el ca un fel de pauză de recuperare între două mașini cu intensitate mai mare, cum ar fi banda de alergare și fabrica de scări, de exemplu. Dacă nu te poți gândi să calci pe o banda de alergare, folosește această rutină rampată pentru a obține cât mai mult timp pe eliptică.

Eliptic vs. Alt Cardio

Stair Stair climber rutină de ardere a grăsimilor Stai la o sală de gimnastică suficient de lungă și vei observa o tendință printre cei mai mulți utilizatori de scări: se apleacă peste consolă în timp ce fac pași super-scurti și rapide în loc să folosească întreaga gamă de mișcare. Ce e atât de rău în asta? Și chiar dacă treceți prin ședința voastră fără să arătați ca un caz, majoritatea stepilor scărilor supraestimează arderile totale cu aproximativ 20 la sută, adaugă ea.

stair climber rutină de ardere a grăsimilor

Cheltuielile brute cu energie includ rata metabolică de repaus sau caloriile pe care le-ar arde oricum ", spune Olson. Dacă sala de sport are un stepmill - mașina cu scara mare în mișcare - încercați să o utilizați în locul unei scăriță sau alpinist, care necesită doar picioarele pentru a face mișcări mici.

Nu este ușor există un motiv pentru care un stepmill este întotdeauna deschis atunci când sunt făcute toate casele de alergare! Încercați odată acest plan de eliminare a grăsimilor și veți descoperi de ce, în încercarea de a pierde jiggle, plătește să luați scările.

Scări rulante

Banda de alergare Vești bune pentru fanii de alergare: Experții sunt de acord că contorul de calorii este destul de precis, mai ales dacă îți introduci greutatea și nu folosești balustradele. Problema este că multe benzi de alergare nu îți cer greutatea și folosesc o referință de aproximativ kg, spune Olson.

Bazându-vă pe balustrade - în special în timpul înclinărilor mai mari sau alergând cu viteză mare - vă poate arunca cititul cu până la 40 la sută că de calorii arse au devenit doar Și nu vorbim doar despre oamenii care se trag pe un deal timp de 20 de minute.

Îmbunătățiți-vă arsura : pentru a vă maximiza timpul de rulare, evitați balustradele și asigurați-vă că practicați o postură bună. Dacă puteți, luați-vă alergarea în aer liber ori de câte ori este posibil.

2. Utilizați mașina de scărișor ca scară de scădere în greutate.

Și nu puteți compara în egală măsură distanța și viteza cu alergarea pe banda de rulare față de alergarea stair climber rutină de ardere a grăsimilor aer liber; Nu o pot face afară? Mergeți un pic mai mult sau mai departe cu ședința dvs. Bicicleta stationara Bicicletele staționare sunt în propria lor clasă de mașini cardio, deoarece vă susțin greutatea corporală, spune Olson.

Un lucru de reținut: O bicicletă nu vă poate determina tehnica de pedalare, care vă poate arunca numărul final, spune Olson. Acest lucru se întâmplă pentru că atunci când stai și urci, nu mai suporti greutatea.

stair climber rutină de ardere a grăsimilor

Îmbunătățiți-vă arsura : pedalați cu scop! În general, veți arde mai puține calorii așezat sau în picioare dacă pedalați fără suficientă rezistență. Încercați această rutină de ciclism criminal pentru a blast de calorii în 35 de minute!

stair climber rutină de ardere a grăsimilor

Linia de jos Ia-ți citirea arsă de calorii cu un bob de sare. Prea multe mașini ignoră factori importanți, cum ar fi greutatea dvs. Cum poate un bărbat în afara formei și un bărbat de lb, considerați în stare fizică excelentă, să arde aceeași cantitate de calorii?