Ridica greutati

Sprint pierde grăsime

Conținutul

    Daca ar fi sa fie Sprintul, nu joggingular putea fi drumul catre un abdomen plat intr-un timp scurt. Aceasta este concluzia unui studiu care a aratat ca exercitiile de intensitate mare sunt mai eficiente decat cele de intensitate moderata, cum ar fi joggingul.

    pierdere în greutate top greu

    Repetitiile de sprinturi de 8 secunde, pentru 20 de minute, de trei ori pe saptamana, au ajutat barbatii participanti la studiu sa dea jos aproape doua kilograme in 12 saptamani si sa castige 1 kilogram de muschi.

    Insa cel mai important aspect este ca acestia au pierdut 17 procente din grasimea viscerala, adica grasimea interna care se depune pe ficat, rinichi si alte organe interne.

    regim de slabire proteic

    Esti pe dietetik. Aceleasi rezultate ar fi putut fi obtinute daca barbatii ar fi practicat alergarea usoara timp de 7 ore pe saptamana, in 14 saptamani. Potrivit aceluiasi studiu, femeile pot pierde cantitati importante de grasime daca alterneaza sprintul cu mersul usor, totul pe bicicleta, pentru 20 de minute, de trei ori pe saptamana.

    Obțineți motivația Exerseaza mai mult Nu există nici o îndoială că orice exercițiu este bun pentru dvs. Într-un studiu, cercetătorii au măsurat grăsimea abdominală la persoanele implicate în cantități diferite de exerciții fizice. Măsuri de precauție Vestea pe care trebuie să o antrenezi mai mult și mai greu pentru a scăpa de grăsime din burtă probabil că nu este cea mai bună veste pe care ai primit-o recent, mai ales că mulți dintre noi se luptă să obțină chiar și cantitatea minimă de exercițiu sugerată - ceva în jur de 30 de minute de moderată activitate pe zi.

    Iata cum poti si tu sa slabesti repede, dar mai ales sa dai jos colaceii pana vine vara. Incalzirea: 5 minute de mers, transformata in alergare usoara Alterneaza un sprint de 30 de secunde cu 1 sprint pierde grăsime si jumatate de alergare usoara pentru sprint pierde grăsime de minute Finalul: 5 minute de alergare usoara care se transforma in mersapoi fa putin stretching.

    cum să îndepărtați grăsimea sub armpit

    Intermediari Incalzirea: 5 minute de mers care se transforma in alergare usoara Alterneaza 30 de secunde de sprint cu 30 de secunde de alergare usoara, pentru 20 de minute Finalul: 5 minute de alergare usoara care se transforma in mers, apoi stretching.

    Incalzirea: 5 minute de alergare usoara Alterneaza 30 de secunde de sprint cu 15 secunde de alergare usoara sau moderata pentru 20 de minute. Finalul: 5 minute de alergare usoara, apoi stretching.

    Pagina principala Pierdeți grăsimea: încercați sprintul sau rezistența! Cu toate acestea, unele discipline sunt mult mai eficiente decât altele la slăbit.