Dieta și pierderea în greutate: dieta 80-20 (sau weekend)

Sfaturi pentru pierderea în greutate pentru weekend. 1. Planificați-vă splurges-urile

Program de slabit/pierdere in greutate - Idei principale Dieta Mea Revent - Elsa Caragia

Desfaceți în timpul săptămânii Aveți rutina de mâncare sănătoasă în timpul săptămânii. Dar odată ce weekend-ul se lovește, toate obiceiurile tale obișnuite par să zboare pe fereastră, iar acele tratamente suplimentare îți zădărnicesc pierderea în greutate. Cu toții am fost acolo. Cu planificarea potrivită, puteți avea pizza în weekend sau vin, sau tort și să o mâncați și voi.

Ultima ora

După cinci zile de muncă sau școală și fiind sfaturi pentru pierderea în greutate pentru weekend cu un plan de dietă și exerciții fizice, este total normal să vrei să te relaxezi puțin. Weekend-urile sunt și atunci când ne implicăm într-o socializare mai mare, ceea ce implică deseori alimente bogate și alcool.

campanii de pierdere în greutate reușită

Și cercetările arată că oamenii tind să mănânce mai mult cu alții în comparație cu când au luat masa singuri, pentru un studiu din august în The American Journal of Clinical Nutrition. În timp ce alimentați excesiv în weekend din când în când, probabil că nu vă veți încurca prea mult cu obiectivele dvs.

Dieta și pierderea în greutate: dieta 80-20 (sau weekend)

Și mai rău, obiceiurile tale de weekend pot fi transmise în săptămâna de muncă, adaugă Spence. Într-adevăr, acest tip de "consum de lag lag" poate duce în cele din urmă la un IMC mai mare, potrivit unui studiu din decembrierealizat în nutrienți.

pierdere în greutate spas de lux

Cercetătorii au analizat obiceiurile a peste 1. Din fericire, există modalități prin care poți rămâne pe cale să te bucuri și de weekendul tău. Încercați aceste strategii inteligente care să vă ajute să vă eliberați un pic fără a vă distruge complet dieta.

  • Iei în greutate în weekend - câteva sfaturi ca să eviți asta
  • Dieta și pierderea în greutate: dieta (sau weekend) - Sănătate -
  • Pierdere în greutate de somn adânc
  • Cât timp să piardă în greutate pe vyvanse
  • Pierdere în greutate weekend london Pierdere weekend london Add: lacuri8 - Date: - Views: - Clicks: Pierdeți în greutate powerpoint; Scade pierderea în greutate celulita; Arderea pierderilor de grăsime; Education in Britain mirrors the country's social system: it is class-divided and selected.
  • Cum să pierdeți greutatea sănătoasă în timpul alăptării
  • Efectuarea unor alegeri sănătoase, cum ar fi mâncarea micului dejun și deplasarea în fiecare zi, este primul pas spre scăderea kilogramelor și senzația de energie.
  • Pierdere în greutate weekend london |

Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente metode de a vă gestiona greutatea? Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele!

2. Păstrați-vă porțiunile

Planificați-vă splurges-urile Când anticipezi un week-end distractiv, intră în obișnuința de a planifica doar câteva delicioase pe care le dorești cu adevărat, cum ar fi toast-ul francez umplut pentru brunch sau un con de înghețată în parc.

Planificarea exercițiilor dvs. Și vă veți bucura și mai mult de plăcerile dvs. Păstrați-vă porțiunile Chiar dacă vă limitați splurges-urile la una sau două plăcinte minunate, este totuși ușor să mâncați prea mult din ele. Dacă vă răsfățați acasă, serviți-vă un singur ajutor pe o farfurie sau într-un bol în loc să mâncați din pachet sau container și încercați să nu vă aruncați în fața televizorului.

Masa în oraș? Restaurantele sunt de renume pentru că oferă porții gigantice, dar există încă modalități de a menține numărul de calorii în control: Comandați un aperitiv ca intrare, împărțiți o intrare cu tovarășul dvs.

mănâncă grăsime pierde recenzii în greutate

Aveți un partener de responsabilitate Alătură-te cu un prieten care încearcă, de asemenea, să mănânce mai bine în weekend pentru a te informa despre alegerile tale alimentare și pentru a-ți motiva reciproc. Există o șansă bună să vă gândiți de două ori despre lustruirea acelei înghețate la miezul nopții, când știți că trebuie să spuneți cuiva despre asta.

Păstrați un jurnal alimentar Urmărirea alimentelor vă poate ajuta să rămâneți la răspundere. Da, chiar și mână de jetoane pe care le-ai prins în bucătărie sau furculița de tort cu ciocolată pe care ai furat-o de pe farfuria prietenului tău. Numai asta ar putea fi suficient pentru a vă orienta către alegeri mai sănătoase. Dar, chiar dacă vă decideți să vă răsfățați, veți avea un sentiment mai bun de unde provin majoritatea caloriilor dvs.

Aflați declanșatoarele voastre Nu pot părea să rezistați la zgomotele gigantice ale cafenelei dvs. Aveți întotdeauna nevoie de un bol mare de floricele atunci când urmăriți Netflix într-o duminică după-amiază leneșă?

Pierdere weekend london

Păstrarea unui jurnal cu alimente vă poate ajuta, de asemenea, să identificați scenariile care par să vă conducă la supraalimentare, subliniază Jacobson. Și după ce ai cunoștințe, poți lua măsuri pentru a le evita.

kesan ecoslim

De exemplu, poate ai micul dejun înainte de a ieși la o cafea, așa că nu ești tentat să obții o patiserie. Sau alegeți să vă relaxați duminică, obținând o pedichiură în loc să urmăriți televizorul acasă și să gustați.

Câștigi în greutate în weekend

Fiți atenți la alcool Nu numai că caloriile din vin, bere sau cocktail-uri se pot adăuga rapid, dar și băutura scade inhibițiile și te face să ai mai multe șanse de a supraalimenta. Totuși, asta nu înseamnă că trebuie să vă feriți de alcool. Îți recomandă să te limitezi la două băuturi la orice eveniment dat și să bei un pahar cu apă după fiecare.

Faceți-vă preferințele mai sănătoase Schimbarea ingredientelor nesănătoase în rețetele preferate este o modalitate bună de a rămâne pe cale.

Sau încercați să împărțiți nachos cu prietenul dvs. Aceste tipuri de schimbări v-ar putea motiva să continuați să faceți alegeri mai inteligente pe parcursul zilei - ceea ce ar putea duce la un weekend mai sănătos în general.

Urmați aceste șase sfaturi vineri pentru a vă pregăti pentru pierderea în greutate din weekend:

Schimbați stack-ul dvs. Dacă covrigii acoperiți cu ciocolată nu sunt în cămară, nu îi puteți mânca. Dă-ți înțeles niște politici de utilizare Sâmbătă și duminică sfaturi pentru pierderea în greutate pentru weekend tendința de a fi mai vag decât zilele săptămânale, iar această lipsă de rutină poate face mai ușor să supraalimenteze sau să facă alegeri mai puțin sănătoase, spune Jacobson. În timp ce nu trebuie să te respecți de regulile rigide, un sentiment de ritm te poate ajuta să mănânci mai bine de cele mai multe ori.

3 săptămâni pentru a pierde grăsimea corporală

De exemplu, poate începeți întotdeauna sâmbătă și duminică cu un mic dejun sănătos acasă pentru a compensa splurges-ul pe care îl veți avea mai târziu în zi. Sau poate aveți întotdeauna o gustare sănătoasă înainte de cină la un restaurant, așa că sunteți mai puțin tentați să plutați prin coșul de pâine când ajungeți la masa dvs. Fii activ Rămâneți activ vă poate de asemenea să vă răspundeți.

18 sfaturi simple pentru pierderea in greutate fara infometare

De fapt, respectarea unui regim de exercițiu te-ar putea încuraja de fapt să faci alegeri mai sănătoase, a fost pierderea în greutate vyvanse adulți un studiu din ianuarie publicat în Jurnalul Internațional al Obezității. Fiind activ a ajutat la prevenirea supraalimentării persoanelor supraponderale sau obeze și a făcut un pic mai ușor pentru ei să se lipească de dieta lor limitată de calorii, potrivit unui studiu din februarie în psihologia sănătății.

Studiul a descoperit că, pentru fiecare 10 minute suplimentare de activitate fizică, riscul scurgerii dietei a scăzut cu 1 la sută.