Cum arată meniul meu pe o dietă strictă LCHF - ceto

Rata pierderii în greutate lchf. Esența dietei

Sunteți sub tratament Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi Keto, LCHF, Paleo și Atkins, sunt cele mai populare diete pentru pierderea în greutate. Știința, celebritățile și guru-ul fitnessului jură pe aceste diete.

Dar nu aș fi surprins să știu dacă nu slăbiți cu o dietă săracă în carbohidrați. Este o problemă obișnuită cu care se confruntă dietele la un moment dat. Și de cele mai multe ori, ei nu înțeleg de ce se întâmplă acest lucru. Acest articol înregistrează 17 motive pentru pierderea în greutate blocată la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați și modalități de a începe să pierdeți flabul imediat. Motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați 1.

Nu aveți un obiectiv realist Shutterstock Vrei să slăbești repede? Ei bine, rata pierderii în greutate lchf cele mai multe ori, asta nu funcționează.

17 motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați

Trebuie să fii realist atunci când vine vorba de slăbit. Pierderea treptată în greutate este sănătoasă, eficientă și durabilă în comparație cu pierderea rapidă în greutate. Deci, în loc să stabiliți un obiectiv nerealist, stabiliți un obiectiv realist.

menopauza și pierderea în greutate insomnie

Scrieți în jurnalul dvs. Obiectivele mai mici sunt mai realizabile și nu vă veți dezamăgi. Pierderea între 0,4 kg pe săptămână este realistă 1. Nu vă dați seama că pierdeți în greutate Uneori, cântarul nu este suficient pentru a ști dacă pierdeți în greutate.

Trebuie să vă evaluați procentul de grăsime corporală, deoarece excesul de grăsime este ceea ce doriți să scăpați. Mai mult, o imagine corporală nesănătoasă vă poate face să simțiți că nu pierdeți în greutate, în timp ce, în realitate, ați pierdut flaconul și arătați tonifiat. Mănânci prea multe nuci Shutterstock Este ușor să te îmbraci cu nucile. Deoarece sunt mici, crocante, gustoase și o opțiune bună pentru o gustare, este ușor să treci peste bord cu nuci și să consumi multe dintre ele fără să te simți prea plin.

Așadar, țineți evidența cantității de nuci pe care o consumați pe zi.

Carbohidratii existau in viata acestuia intr-o proportie extrem de mica. In acea perioada omul manca ceea ce gasea in natura: carne de vanat, peste, si tot ceea ce era comestibil in forma naturala culegerea de plante si fructe salbatice. Amidon pur sub forma de paine, cartofi, paste, orez mancam doar de 5.

Nu reduceți suficient carbohidrații Ați putea presupune că consumați cantitatea corectă de carbohidrați, dar adevărul este că unii sunt mai sensibili la carbohidrați decât ceilalți.

Mai mult, rata pierderii în greutate lchf și legumele conțin, de asemenea, carbohidrați buni și trebuie să limitați consumul acestora pentru a preveni pierderea în greutate de la platou. Începeți consumând mai puțin de 50 de grame de carbohidrați pe zi, iar când pierderea în greutate se oprește din nou, reduceți-l la 20 de grame de carbohidrați pe zi. Asigurați-vă că mâncați grăsimi sănătoase, proteine, carbohidrați buni și luați suplimente de vitamine și minerale.

Consumați prea mult lactate Shutterstock Produsele lactate precum iaurtul, brânza, laptele și smântâna sunt bogate în proteine, care se transformă în glucoză printr-o cale metabolică cunoscută sub numele de gluconeogeneză. La rândul său, acest lucru are ca rezultat o creștere a nivelului de insulină.

Și când această creștere a insulinei continuă într-o perioadă, corpul devine rezistent la insulină și moleculele de glucoză rămân în sânge și nu sunt consumate de organism. Acest lucru va împiedica în cele din urmă pierderea în greutate.

Cum arată meniul meu pe o dietă strictă LCHF - ceto

Nu mențineți procentajul macro-urilor Când urmați o dietă săracă în carbohidrați, este foarte important să respectați procentul de macrocomenzi. Dietele precum Keto și HFLC sunt create într-un mod de a induce cetoza în organism și de a folosi grăsimea ca sursă de energie în loc pierde gardurile în greutate glucoză, pe care o obțineți din zahăr, carbohidrați și proteine.

Dacă nu aderați la raportul grăsime: carbohidrați: proteină, nu veți obține rezultatele dorite. Deci, respectați diagrama dietelor și rata pierderii în greutate lchf cum se întâmplă un miracol!

Nu aveți alimente nutritive Shutterstock Vă bazați pe bare și alimente prelucrate, cu conținut scăzut de carbohidrați, în mișcare? Apoi, este evident de ce nu slăbești. Consumați alimente adevărate precum pește, nuci, ouă și legume pentru a vă oferi hrană corpului. Consumul de alimente procesate cu conținut scăzut de carbohidrați va funcționa numai dacă îl ciclezi cu alimente reale. Înșeli de multe ori Ah! Multe persoane care fac dietă trișează prea des - unii o fac în mod conștient, iar alții fără să știe.

Cel mai bun mod de a vă preveni să înșelați prea des este să notați ce mâncați pe tot parcursul zilei. Indiferent cât de mică este cantitatea, notarea ei vă va oferi o idee clară despre câte calorii în plus consumați.

modalități sănătoase de a pierde în greutate în timpul sarcinii

Încercați să utilizați o aplicație de urmărire a alimentelor sau pur și simplu să o scrieți într-un jurnal. Mănânci prea multe fructe Shutterstock Fructele sunt bune, dar conțin și zahăr din fructe.

Fructele precum mango, struguri și pepene verde au un indice glicemic ridicat și pot duce la o creștere a zahărului din sânge. Controlează-ți porțiunile atunci când vine vorba de consumul de fructe și alege fructe cu conținut scăzut de IG, precum măr, kiwi, grapefruit, portocală, afine și căpșuni atunci când urmezi o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați.

Urmezi orbește Diagrama cuiva a altora Acesta este unul dintre cele mai frecvente motive pentru care nu slăbești. Dacă urmați o dietă care a funcționat pentru prietenul dvs. Tipul corpului dvs. Deci, discutați cu un dietetician înregistrat pentru a ști ce dietă rata pierderii în greutate lchf conținut scăzut de carbohidrați să rata pierderii în greutate lchf și să personalizați raportul macro pentru a funcționa pentru dvs.

Nu vă exercitați suficient Dacă vrei să fii în formă, nu-ți poți permite să fii leneș.

Este timpul să colaborezi Garfield în tine. Dacă tocmai ați început să vă antrenați, începeți prin a vă exercita ore pe săptămână timp de 1 oră în fiecare zi. Pe măsură ce rezistența crește, faceți un amestec de cardio, HIIT și antrenament de forță timp de ore pe săptămână.

Cu cât te antrenezi mai mult pentru a fi în formă, cu atât vei fi rata pierderii în greutate lchf dependent de a te antrena și de a te menține în formă. Stai de cele mai multe ori Și ai crezut că a te ridica în picioare este o pedeapsă la școală! De fapt, a sta mult timp este o pedeapsă pentru corpul tău. A fi inactiv sau a sta tot timpul birou, cafea, restaurante, călătorii etc.

Pierderea în greutate depinde de calorii sau hormoni Dr. Bret Scher

Încercați să vă deplasați la fiecare oră pentru a vă menține metabolismul activ și greutatea suplimentară. Ești stresat Shutterstock Stresul este un ucigaș lent.

Este otravă pentru corp și minte. Stresul duce la o creștere a nivelului de cortizol, care, la rândul său, determină creșterea grăsimii din burtă, insomnie, inflamație, digestie necorespunzătoare etc.

Subiecte fierbinți care sunt discutate pe forum chiar acum Dieta LCHF Reguli generale Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt reprezentate de o gamă largă de diete cu conținut scăzut de carbohidrați, variind de la dietele clasice cu o ușoară restricție a componentei carbohidrați la dieta Keto, în care sunt excluse procesele biochimice tradiționale de furnizare a organismului cu energie și este declanșat un mecanism alternativ pentru obținerea. După cum știți, într-o dietă normală, principala sursă de energie sunt carbohidrații glucozacare generează energie în timpul metabolismului glicoliză. În același timp, natura asigură alte mecanisme metabolice de producere a energiei: gluconeogeneză - obținerea de energie prin utilizarea proteinelor; ketogeneza - obținerea de energie din țesutul adipos, care în procesul de metabolism se descompune în corpuri cetonice. Cu un aport suficient de carbohidrați, are loc procesul de glicoliză.

Trebuie să identificați factorii declanșatori ai stresului și să lucrați la ele. Ar trebui să rezervi cel puțin 20 de minute pe zi pentru tine. Nu dormi suficient A nu dormi suficient vă poate împiedica și pierderea în greutate.

Teoria LCHF

Crește nivelul de cortizol, care provoacă inflamație și duce la creșterea în greutate indusă de inflamație. Deci, ar trebui să dormi cel puțin 7 ore.

nina ariada pierdere în greutate

De asemenea, du-te la culcare până la Consumați calorii invizibile Shutterstock Aditivii, conservanții și zahărul artificial sunt nocivi pentru sănătatea dumneavoastră. Multe alimente ambalate cu conținut scăzut de carbohidrați conțin calorii invizibile și împiedică pierderea în greutate. Cel mai bine este să rata pierderii în greutate lchf toate alimentele ambalate și, în schimb, să optați pentru niște rețete de casă cu conținut scăzut de carbohidrați.

Veți pierde în greutate, vă veți simți mai bine și veți economisi mulți bani. Te înfometezi Să te înfometezi nu este calea de a slăbi. Veți ajunge să câștigați în greutate în loc să o pierdeți.

Mănâncă de ori pe zi și bea apă cu 20 de minute înainte de fiecare masă. Sunteți sub tratament Shutterstock Există posibilitatea să nu pierdeți în greutate, deoarece luați medicamente care interferează cu dieta dvs.

Ar trebui să discutați cu medicul dumneavoastră pentru a afla dacă acesta este cazul. Solicitați-i să vă prescrie un alt medicament care nu va interfera cu planul curent de slăbire. Acestea sunt cele 17 motive pentru care nu reușiți să pierdeți flabul la o dietă săracă în carbohidrați.

Mult noroc!