3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți

Raportul macro ideal pentru pierderea de grăsime femeie. Timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală, Pierderea de grăsime pentru sănătate pentru bărbați

Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire? Căutați să pierdeți grăsime? Ceea ce mănânci este la fel de important ca modul de lucru.

7 zile de slăbire cum să pierzi burta și grăsimea de fund

Creează-ți raportul cu macronutrienți cu aceste sfaturi! Poate te-ai simțit grozav sau epuizat tot timpul, sau te așteptai la câștiguri care nu au apărut niciodată. Acest lucru este prea comun. Adevărul este că la fel ca toată lumea are obiective diferite, fiecare trebuie să ia un drum diferit pentru a ajunge la corpul lor ideal.

Ce sunt macros?

În caz contrar, construirea de masă slabă, vărsarea grăsimilor nedorite și menținerea greutății țelului dvs. Din păcate, nu este atât de simplu.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Aveți de gând să începeți o dietă Keto completă?

Înseamnă asta că suntem toți sortiți să pornim de la zero și să ne îndreptăm până ne găsim drumul? Cu siguranta nu.

  • Ce sa faci ca sa slabesti la burta
  • Renunță la poezia de slăbire a mamei
  • Slăbitul din greutate Vs.
  • Viagra pierde în greutate
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi Pierde 20 de kilograme de grăsime corporală Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară.
  • Cum de a crește hgh pentru pierderea în greutate
  • Pot ajuta melatonina să piardă în greutate
  • Despre nutritie Cum faci diferenta intre grasimile bune si cele rele?

Iată trei factori care vă pot ajuta să stabiliți un punct de plecare eficient pentru călătoria dvs. Factorul 1: Obiectivele de fitness Primul tău pas este să alegi ceea ce este mai important pentru tine: pierderea de grăsime sau creșterea în masă slabă.

În timp ce câștigurile de masă slabă pot apărea alături de pierderea de grăsime, niciun proces nu se va produce la potențialul său maxim. De ce?

cum 2 pierde grăsimea piciorului rapid nitro tech își pierde greutatea

Rapoarte mai mari de carbohidrați cresc câștigurile de masă slabă, în timp ce raporturile mai scăzute pierde greutatea garantată carbohidrați tind să accelereze pierderea de grăsime. Există modalități prin care puteți să vă deplasați treptat către grăsime și să construiți mușchi simultan, cum ar fi biciclismul carb, unde alternați fazele de formare a musculaturii de carbohidrați mai mari cu perioade de carbohidrați inferiori pentru a încuraja arderea grăsimilor.

Unele cercetări recente susțin, de asemenea, postul intermitent, ca mijloc de a obține atât pierderea de grăsime, cât și creșterea în masă. Cu toate acestea, rezultatele individuale variază în ambele cazuri și niciuna nu este o scuză pentru a nu lua în considerare macros-urile cu totul.

Indiferent de metoda pe care o alegeți, veți vedea câștiguri în masă mai pronunțate sau o pierdere mai rapidă de grăsime, dacă vă concentrați în principal pe un obiectiv principal la un moment dat.

cum să pierdeți în greutate peste 3 luni revizuirea suplimentului cu efect de grăsime

Aceasta nu trebuie să fie extremă sau neplăcută pentru a putea funcționa, atât timp cât rămâneți la aceste intervale tipice de macronutrienți. Deoarece hormonii sunt construiți din pierderea în greutate ecală și alte molecule de grăsime, obținerea este mai mică decât asta poate de fapt suprima nivelul normal de hormoni.

Acest lucru are, de asemenea, un efect negativ asupra funcțiilor corporale conduse de acei hormoni, inclusiv creșterea și dezvoltarea, metabolismul, reproducerea și starea de spirit. Aportul scăzut de grăsimi poate afecta, de asemenea, absorbția vitaminelor A, D, E și solubile în grăsimi. Chiar și mai rău, neobținerea acizilor grași esențiali poate crește riscul de cancer de colon, cancer de sân și de prostată.

Dar așa cum v-ați putea imagina, nu numai orice sursă de grăsime o va face. Prioritizează raportul macro ideal pentru pierderea de grăsime femeie de grăsimi sănătoase, cum ar fi grăsimile monoinsaturate, precum grăsimile monoinsaturate avocado, gălbenușuri de ou, măsline, nuci, unt de arahide, ulei de canola, ulei de măsline, ulei de floarea soarelui cu ulei ridicattrigliceride cu lanț mediu ulei de nucă de cocos și omega-3 grase acizi somon și alți pești, carne de vită alimentată cu iarbă, semințe de chia, semințe de in măcinate, soia, tofu, edamame, fasole, orez sălbatic și nuci.

Factor 2: Tip corp După ce ați determinat obiectivul dvs. Acest lucru vă va ajuta să determinați cât de bine tolerați carbohidrații și să stabiliți unde ar trebui să începeți în intervalele de mai sus.

tuburile fierbinți ajută la arderea grăsimilor eric berg pierde grăsime

Există trei tipuri generale de corpuri, cu multe persoane care se încadrează undeva între ele. Chiar dacă ajungeți să determinați raportul macro ideal pentru pierderea de grăsime femeie sunteți undeva la mijloc, aceste categorii sunt utile pentru stabilirea unui reper nutritiv. Începeți cu tipul de corp cu care vă semeni cel mai mult și reglați după caz. Caracteristic, au o structură osoasă delicată, umeri și piept mici și un metabolism rapid. Le este greu să crească în greutate și să se pună în masă.

Pe partea de plus, le este ușor să se aplece.

Cuvinte cheie de căutare

Acestea tind să necesite un procent mai mare de carbohidrați pentru a preveni catabolismul muscular, precum și un aport caloric mai mare în general. Recomandări dietetice: Ectomorfele ar trebui să rămână la capătul ridicat al gamei pentru carbohidrați, între la sută din caloriile totale, în funcție de faptul dacă obiectivul este câștigul în masă, întreținerea sau pierderea de grăsime. Recomand finalul ridicat pentru creșterea în masă, extremitatea mijlocie superioară pentru întreținere la sută și finalul scăzut pentru pierderea de grăsime.

Cel puțin 25 la sută din caloriile totale ar trebui să provină din proteine, restul din grăsimi. Mesomorph Un mesomorf este cineva care are tendințe spre a fi muscular. Adesea sunt tipuri puternice de atletism dur, cu mușchi bine definiți, umeri largi și structură osoasă densă. Mesomorfii au, în general, mici probleme pentru a câștiga mușchi sau a pierde grăsime, deși se vor îngrășa mai ușor decât ectomorfele.

Pagina principala Cele 3 chei pentru numărarea raporturilor de macronutrienți Clădire? Doriți să pierdeți niște grăsimi? Ceea ce mănânci este la fel de important ca și modul în care te antrenezi. Creați-vă raportul de macronutrienți cu aceste sfaturi! Poate că v-ați simțit neclintit sau epuizat tot timpul sau vă așteptați la câștiguri care nu au apărut niciodată.

Ele pot gestiona un nivel moderat de carbohidrați, datorită capacității lor ample de a depozita glicogenul muscular. Creșterea în greutate se va întâmpla însă dacă carbohidrații și caloriile sunt excesiv de mari. Niciun tip de corp nu este imun la o dietă proastă! Recomandări pierdere în greutate hampstead md Mesomorfele se descurcă bine în intervalul mediu pentru carbohidrați, între la sută din caloriile totale. Din nou, recomand high-end pentru câștiguri în masă la sutămijloc pentru întreținere și low-end pentru pierderea de grăsime Pentru a da prioritate pierderii de grăsime, creșteți atât proteine, cât și grăsimi, reducând în același timp aporturile de carbohidrați, cu cel mult 40 de calorii provenite din grăsimi.

De obicei, au un corp rotund sau în formă de pere, membrele mai scurte, o dezvoltare puternică și un metabolism mai lent.

produse life care pentru slabit lipo xt reviews burner fat

Endomorfele pot pune o mulțime de mușchi, dar au, de asemenea, tendința de a transporta mai mult țesut adipos și, astfel, au o tendință mai mare de a păstra grăsimea. Deoarece excesul de carbohidrați din dieta endomorfului sfârșește ca grăsime, un aport ridicat de carbohidrați îi va îngreuna să se apeleze sau să piardă în greutate.

În timp ce majoritatea oamenilor încearcă să mențină o dietă echilibrată, pierderea în greutate este susținută prin modificarea consumului acestor macronutrienți. Este important să vă verificați proteinele, grăsimile și carbohidrații pentru a pierde în greutate. Există trei macronutrienți principali care alcătuiesc o dietă standard: carbohidrați, grăsimi și proteine. În unele dintre aceste macronutrienți sunt substanțe nutritive mai specifice. Carbohidrații constau din zaharuri, alcooli de zahăr, amidonuri, fibre solubile și fibre insolubile.

Recomandări dietetice: Endomorfele ar trebui să rămână la capătul scăzut al intervalului de carbohidrați, între la sută din caloriile totale, în funcție de obiectivele lor. Aici, recomand nu mai mult de la sută carbohidrați pentru creșterea în masă, intervalul mediu pentru întreținere și low-end pentru pierderea de grăsimi Factor 3: Gen De obicei, genul este mai puțin pronunțat de un factor decât obiectivele sau tipul general de corp și este mult mai predispus la variații individuale.

Cu toate acestea, este totuși important să ții cont oarecum în timp ce lucrezi pentru a-ți găsi raportul macro ideal pentru pierderea de grăsime femeie ideal. În general, femeile sunt mai eficiente la arderea grăsimilor și mai puțin eficiente la arderea glicogenului depozitat în mușchi.

3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți - Culturism

Ca atare, aceștia pot fi capabili să funcționeze cu un aport mai scăzut de carbohidrați decât bărbații. Cercetările sugerează o varietate de motive pentru care femeile au o dependență mai mare de grăsimi pentru combustibil în timpul exercițiului fizic, inclusiv: Estrogenul îmbunătățește producția de epinefrină, hormonul primar care stimulează lipoliza descompunerea acizilor grași.

tom newman pierdere în greutate aquafit arde grăsime

Estrogenul promovează eliberarea hormonului de creștere uman HGHcare inhibă absorbția de carbohidrați și crește mobilizarea acizilor grași din țesutul adipos.