Ghid IIFYM (Dacă se potrivește cu macro-urile tale) Ghid pentru scăderea greutății

Raportul iifym pentru pierderea de grăsimi, Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Pierderea în greutate: creșterea în greutate în ciuda exercițiilor fizice?

Pagina principala IIFYM: Asta se află în spatele conceptului nutrițional IIFYM promite că puteți mânca orice, atâta timp cât macronutrienții sunt în proporțiile corecte și echilibrul caloric este corect.

Cu toate acestea, aceasta nu este o dietă, ci mai degrabă un concept nutrițional. În spatele abrevierii este un concept nutrițional pe care tot mai mulți sportivi îl jură.

pierdeți în greutate după colon cele mai bune deserturi congelate pentru pierderea în greutate

După cum sugerează și numele, conceptul prevede că puteți mânca toate alimentele pentru a vă atinge obiectivele, atâta timp cât proporțiile de macronutrienți și echilibrul caloric sunt corecte la sfârșitul zilei. Prin urmare, nu este în primul rând o dietă, deoarece metoda este adesea utilizată pentru a construi mușchi.

pierderea în greutate în qatar ce sa mananci ca sa slabesti 3 kg

Fie că mâncați salată și carne slabă sau ciocolată și cartofi prăjiți pe tot parcursul zilei este practic irelevant. Pe lângă calorii, este important și echilibrul corect între grăsimi, carbohidrați și proteine. Puteți afla cum arată în detaliu aici.

cura de slabire disociata mâncăruri rapide de pierdere în greutate sănătoasă

Pierderea în greutate: creșterea în greutate în ciuda exercițiilor fizice? Ce sunt macronutrienții? Macronutrienții sunt proteine, grăsimi și carbohidrați. De asemenea, sunt numite pe scurt macrocomenzi.

Cum să vă calculați macrocomenzile

Cum arată raportul dvs. Dacă doriți să construiți mușchi, proteinele și carbohidrații sunt deosebit de importanți. O dietă cu conținut scăzut de carbohidrați are mai multe șanse să conțină grăsimi în meniu.

  • Pește gras, precum somonul, sardinele și hamsiile Produse lactate cu grăsimi complete, precum brânza, smântâna, laptele integral și iaurtul Maioneză Nuci și unturi de nuci Uleiuri din fructe, nuci și semințe măsline Semințe, precum chia și inul Alimente bogate în carbohidrați Pâine, cereale, paste și produse coapte Leguminoase, precum fasolea, lintea, arahide, mazarea și soia Cereale, precum ovăz, grâu, orz, secară și orez Fructe, în special banane, plantane, mango și mere Pseudocereale, precum amarantul, hrișca, meiul, quinoa, tefful și orezul sălbatic Legume amidonice, cum ar fi cartofii, cartofii dulci, dovlecelul de iarnă și porumbul În timp ce urmărirea este importantă, nu este necesar să vă stresați cu privire la lovirea macros dvs.
  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  • Ce macro-uri sunt potrivite pentru pierderea în greutate?
  • Pierde puterea de construire a grăsimilor
  • IIFYM (Dacă acesta se potrivește cu macro-urile dvs.) Ghid pentru începători
  • Gânduri finale IIFYM este o dietă flexibilă care nu stabilește reguli sau restricții cu privire la alegerile dvs.
  • Pierde grăsimea tubului interior
  • Regim de pierdere de grăsime corporală - onlyus.ro

Oricine ajunge la o bucată de tort ca parte a raportul iifym pentru pierderea de grăsimi diete IIFYM trebuie să cunoască exact macronutrienții pentru a-și echilibra echilibrul cu alte alimente.

Pe ce se bazează bilanțul caloric? În funcție de dorința de a pierde sau de a câștiga în greutate cu IIFYM, depinde și de echilibrul caloric. Dacă doriți să slăbiți, ar trebui să consumați mai puține calorii decât consumați.

Pentru a te ingrasa insa, consumi mai multe calorii.

Deci, atunci când mănânci acea bucată de tort, pe lângă macronutrienți, trebuie să iei în considerare și caloriile pentru a-ți atinge obiectivul respectiv. Macronutrienții trebuie să corespundă echilibrului caloric vizat la sfârșitul zilei. Gândul de a putea mânca totul în principiu și de a putea în continuare să slăbești face ca multe inimi să bată mai repede. O masă extinsă în restaurante este perfectă, atâta timp cât echilibrezi echilibrul macro cu alte alimente și nu depășești numărul de calorii.

Cipsurile, cartofii prăjiți și ciocolata nu sunt o problemă atâta timp cât echilibrul are loc din nou.

efectele secundare ale arzătorului de grăsime corporală pierde grăsime dar nu greutate

La urma urmei, conceptul are unele dezavantaje care nu ar trebui subestimate. Pentru a obține echilibrul corect la sfârșitul zilei, proteinele, carbohidrații și grăsimile trebuie documentate cu precizie.

IIFYM Aceasta se află în spatele conceptului nutrițional

Dieta nesănătoasă: Deoarece IIFYM depinde doar de macronutrienți și nu de vitamine sau minerale, riscul de malnutriție este ridicat. Cu o planificare corectă, de exemplu, este posibil să mâncați numai alimente nesănătoase și să rămâneți în continuare în cadrul IIFYM.

  • Ți-ai dori să poți mânca tot ce ți-ai dorit în timp ce țineai o dietă?
  • - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  • O dietădenumită și IIFYM sau dietă flexibilă, este o opțiune populară, deoarece în loc să restricționeze anumite alimente, se concentrează pe numărarea numărului total de macronutrienți pe care îi mănânci.
  • Miturile de pierdere în greutate au fost dezvăluite
  • Regim de pierdere de grăsime corporală Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală durata pierderii de grăsime Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.
  • Pierde in greutate rapid 50 de lire sterline

Acest lucru vă poate dăuna corpului pe termen lung. Acumularea țintă a masei musculare poate fi realizată și cu aceasta. Cu toate acestea, o cunoaștere cuprinzătoare a nutriției și a macronutrienților raportul iifym pentru pierderea de grăsimi necesară pentru aplicarea profesională a conceptului.

IIFYM (Dacă se potrivește cu macro-urile dvs.): Ghid pentru începători - Nutriție -

Dacă sunteți gata să vă calculați macro-urile zilnic și să vă ocupați de planul de masă, conceptul poate fi potrivit pentru dvs.

Nu este vorba în primul rând de ceea ce se mănâncă, ci ce proporție de macronutrienți sunt la sfârșitul zilei.

23 deserturi de bunuri de coapte de grăsime cum să știți dacă grăsimea dvs arzătoare

Cu toate acestea, acest concept este asociat cu efortul: cei care doresc să se conformeze conștiincios cu acesta trebuie să cunoască și să documenteze macro-urile exacte din alimentele consumate. Cu toate acestea, un mare pericol este că puteți obține un echilibru macro și caloric corect chiar și cu alimente nesănătoase.

În acest caz, este rău pentru sănătatea ta pe termen lung.

natural max slimming liban pierdere în greutate recenzii