Poziții sănătoase pentru somn

Poziția de dormit pentru slăbire

Marți, 10 aprilieUltimul update Luni, 10 augustTe-ai gândit vreodată că poziţia în care dormi ar putea spune ceva despre personalitatea ta? Specialiştii sunt de părere că aceste două lucruri sunt strâns legate unul de celălalt… Pe spate, cu mâinile în sus Dacă eşti genul de persoană care doarme aproape întotdeauna pe spate, cu mâinile în sus, înseamnă că îţi place să fii în centrul atenţiei întotdeauna. De asemenea, conform specialiştilor, această poziţie de somn denotă şi faptul că eşti o bună ascultătoare pentru problemele prietenilor, dar şi că îţi place să ajuţi pe oricine are nevoie. Pe spate, cu mâinile pe lângă corp Această poziţie de somn denotă faptul că eşti o persoană liniştită, uneori retrasă, care îşi vede de problemele sale şi căreia nu îi place să se bage în vieţile altora.

All rights reserved doc. Iată câteva dintre posturile de somn principale și beneficiile adăugate ale acestora. Autor: Dr. Madalina Craciun a absolvit in anul Facultatea de Medicina si Farmacie din cadrul Universitatii Ovidius din Constanta, specializandu-se ulterior in Medicina fizica si de reabilitare.

Postura ideală de dormit, în funcție de afecțiunile de care suferi Suntem cu toții diferiți, iar nevoile noastre, inclusiv atunci când vine vorba de poziția pe care o adoptăm atunci când ne punem la culcare, pot fi diferite.

  • Care este cea mai bună poziţie de somn? Opinia specialiştilor | onlyus.ro
  • 5 moduri in care somnul te ajuta sa slabesti
  • Pierdere în greutate de 8 kg în 10 zile
  • Cum de a pierde greutatea bolii celiace
  • Miercuri, 24 mai
  • 6 Poziții De Dormit Ale Cuplurilor și Semnificația Lor. Voi Cum Dormiți? | Libertatea
  • Arzător de grăsime în 2 săptămâni

Iată câteva dintre posturile de somn principale și beneficiile adăugate ale acestora. Somnul este o parte esențială din viețile noastre, care are multiple funcții pentru sănătatea organismului. Dacă întâmpini probleme recurente de somn sau nu poți dormi bine din cauza unei leziuni sau lovituri, poziția corectă de somn este importantă. De asemenea, dacă suferi de anumite afecțiuni, o poziție corectă în timpul somnului poate fi de ajutor. Diferitele poziții de somn au diverse beneficii.

1. Dormi pe spate

De exemplu, dacă ai dureri sau probleme de sănătate, schimbarea posturii de somn te poate ajuta să te odihnești mai bine, dar și să gestionezi durerile sau simptomele mai ușor. Adoptarea posturii de somn potrivită nevoilor tale poate necesita timp, dar se învață la fel ca orice alt obicei. Dacă nu te simți confortabil dormind în posturile recomandate mai jos, nu trebuie să te îngrijorezi.

Cel mai important este să descoperi o poziție favorabilă pentru un somn odihnitor.

Pernele pentru gravide. Cum să aveţi un somn liniştit

Suntem cu toții diferiți, iar nevoile noastre, inclusiv atunci când vine vorba de poziția pe care o adoptăm atunci când ne punem la culcare, pot fi diferite. Poziția fetală Este cea mai frecvent folosită postură de somn și are numeroase beneficii.

Poziția ideală de dormit

În primul rând, este poziția ideală pentru femeile însărcinate și pentru persoanele cu dureri de spate în zona lombară. De asemenea, poate contribui la diminuarea sforăitului. Din păcate, însă, poziția fetală are și anumite dezavantaje.

Asigură-te, atunci când te așezi în pat, că nu adopți o poziția de dormit pentru slăbire prea strânsă și rigidă, pentru că poți limita cantitatea de aer pe care o inhalezi în timpul somnului. De asemenea, dacă ai probleme articulare sau rigiditate musculară, poziția fetală îți poate accentua durerile în dimineața următoare.

Pe spate, cu mâinile pe lângă corp

Pentru ca poziția fetală să fie cât mai confortabilă, adoptă o postură cât mai relaxată, fără a ține genunchii strânși. Poți încerca, de asemenea, să dormi cu o pernă între genunchi, pentru a limita constricția pe timpul nopții. Poziția pe o parte Poziția de dormit pentru slăbire pe o parte este, contrar opiniei populare, o postură de somn plină de beneficii, mai ales dacă obișnuiești să dormi pe partea stângă.

disfagia și pierderea în greutate o persoană vârstnică pierderea în greutate pentru șoferi

Această poziție de somn limitează sforăitul, contribuie la procesele digestive și poate chiar reduce și refluxul gastroesofagian. Așadar, dacă suferi de arsuri la stomac, adică de reflux gastroesofagian, poți încerca să dormi pe partea stângă, câteva nopți consecutive, pentru a vedea dacă se atenuează simptomele.

Timp estimat de citire: 4 minute, 29 secunde Întinși pe burtă sau pe spate, ghemuiți într-un colț de pat sau în îmbrățișare cu perna… Avem cu toții o poziție, pe care o adoptăm în mod automat de fiecare dată când mergem la culcare.

Cu toate acestea, dormitul pe o parte, cu sprijin pe un braț, nu e mereu o idee bună. Această poziție de somn poate tensiona mușchii brațului pe care dormi și poate duce la constricția mandibulei.

În plus, potrivit cercetărilor, dormitul pe o parte contribuie la apariția ridurilor.

Autor: Clipa Maria Carina Pozitia corecta in timpul somnului este esenţială pentru odihnă. Muşchii, oasele şi ligamentele trebuiesc poziţionate astfel încât să se evite o presiune puternică asupra lor. De câte ori nu ne trezim într-o poziţie inconfortabilă şi apoi simţim că ne dor toate în ziua respectivă? Poziţia sănătoasă în timpul somnului ajută la menţinerea corectă a curburilor coloanei vertebrale. Fiind sediul a milioane de neuroni, cu ajutorul cărora informaţia de la creier este trimisă spre muşchii pe care vrem să îi controlăm, este important să ne mentinem corpul într-o pozitie corectă şi, de asemenea, să evităm boli ale coloanei vertebrale precum scoliozalordozacifoza.

Pentru a evita durerile de spatepoți folosi același truc, cu o pernă între picioare. De asemenea, dacă obișnuiești să dormi pe o parte, investește într-o pernă de calitate, care să îți protejeze și să îți susțină mușchii gâtului și ai spatelui.

Postura ideală de dormit, în funcție de afecțiunile de care suferi

Poziția pe burtă Dormitul pe spate este, iarăși, o poziție frecvent utilizată și benefică. Atenție, însă, la durerile de gât și la cele din zona lombară. Aceste dureri pot apărea pentru că se pune multă presiune inutilă pe mușchii și articulațiile din zonele cervicală și lombară și poate fi motivul pentru care te trezești cu senzație de rigiditate musculară dimineața.

burner de grăsimi albe pierderea în greutate infant la prima săptămână

Pentru a evita aceste neplăceri, te poți așeza cu burta pe o pernă, atunci când te pregătești de somn. Acest truc poate remedia durerile de spate. Pentru a-ți îmbunătăți poziția de somn, încearcă să dormi pe o pernă mai subțire, sau chiar fără pernă deloc, pentru a reduce presiunea de la nivelul gâtului.

pierde raportul de grăsime menopauză cum de a pierde în greutate fiind o asistentă medicală

Poziția pe spate Dormitul pe spate este, potrivit specialiștilor, cea mai bună poziție de somn. Când dormi pe spate, coloanal vertebrală este protejată, alături de genunchi și de zona cervicală. Potrivit experților, poziția de dormit pe spate este atât de benefică pentru că gravitația joacă un rol esențial, cel de a-ți susține corpul perfect aliniat, la fel și coloana, și astfel se poziția de dormit pentru slăbire semnificativ presiunea inutilă pe spate sau pe articulații.

Poziții de dormit pentru durerile de spate:

Pentru un plus de confort, poți pune o pernă sub genunchi, pentru a susține curbura acestora și a-i relaxa pe deplin. În plus, dacă îți faci griji în privința ridurilor, această postură de somn este cea mai recomandată.

Cu toate acestea, poziția de somn pe spate nu este pentru toată lumea. De asemenea, poate fi o poziție dificilă pentru oricine se luptă cu dureri de spate.

Dacă ai dureri de spate, asigură-te că ai un suport de susținere, cum ar fi o pernă, pentru a evita intensificarea durerilor.

  • Poziția ideală de dormit - Slab sau Gras
  • Ce fel de persoană eşti, în funcţie de poziţia în care dormi | Sănătate, Wellness | onlyus.ro
  • Modafinil revizuirea pierderii în greutate
  • Ma huang pentru pierderea în greutate
  • Baza mobilă Move Up Master pentru cea mai confortabilă poziție de dormit Yataș Bedding Move-Up Master aduce o suflare de aer curat conceptului de somn de calitate, cu baza sa mobilă.
  • Poziţia în care dormi îţi poate influenţa sănătatea şi frumuseţea. Iată cum!
  • Pierderea în greutate cu bilă ox

Importanța somnului pentru calitatea vieții Ne petrecem, în medie, o treime din viață dormind. Așadar, poziția în care dormi contează mai mult decât ai crede.

1. Poziția fetală

Dacă întâmpini probleme de somn, sănătatea îți poate fi afectată. În plus, somnul nesatisfăcător se poate croniciza, ceea ce duce la lipsa odihnei corespunzătoare. Dacă nu te simți odihnită atunci când te trezești, încearcă să îți îmbunătățești calitatea somnului prin adoptarea unor măsuri de igienă a somnului.

Acestea îți pot îmbunătăți chiar și starea dragon pierdere în greutate spirit, pe lângă sănătatea generală, pe termen lung.

Articole recomandate din categoria Sanatate

Iată ce poți face: - Evită excesul de cofeină - Practică exercițiu fizic regulat - Planifică-ți un ritual de seară, de relaxare, pentru a te pregăti corespunzător pentru somn De asemenea, poți încerca să ții un jurnal de somn pentru câteva săptămâni, în care să îți notezi orice legat de obiceiurile tale de somn, precum și cum te trezești dimineața, pentru a înțelege mai bine ce anume din rutina ta funcționează și ce nu.

Nu uita, nu e necesar să îți schimbi poziția de somn dacă nu simți nevoia. Dacă ai, însă, anumite afecțiuni sau dureri, merită să încerci, chiar și numai pentru câteva nopți.