Dacă am o greutate de 143 de kilograme la 5'5 am grăsime?

Pierderea în greutate 165 la 130, Calculator de pierdere în greutate

Mâncat sănătos Crearea unui deficit de calorii este singura cale de a pierde în greutate. Să-ți dai seama de câte calorii vei avea nevoie să arzi în fiecare zi pentru a scoate kilograme suplimentare este o manieră înțeleaptă în care să abordezi pierderea în greutate.

pierderea în greutate 165 la 130

Prin descompunerea numerelor, puteți determina cât timp vă va lua pentru a pierde în greutate și cât de multă muncă va trebui să faceți pentru a vă atinge obiectivul.

O femeie merge pe bicicletă. Puteți realiza acest lucru prin dieta, exerciții fizice sau ambele.

pierderea în greutate 165 la 130

Pentru a muta acul pe scara de la lava trebui să pierdeți 35 kg. Dacă înmulțiți 35 cu 3.

pierderea în greutate 165 la 130

În timp ce acest lucru poate părea a fi pierderea în greutate 165 la 130 cifră descurajantă, dacă vă acordați suficient timp, aceasta este complet realizabilă. Timp pentru pierderea în greutate Câte calorii în plus pe zi va trebui să arde pentru a pierde 35 kg. Rețineți că o pierdere de 1 la 2 lbs.

Dacă doriți să pierdeți în greutate într-o perioadă de șase luni, va trebui să ardeți de calorii în fiecare zi - o rată de 1, 4 kg.

pierderea în greutate 165 la 130

Dacă obiectivul tău este de patru luni, va trebui să arzi aproximativ 1. Poate fi mai bine să ai răbdare și să creezi un deficit de de calorii în fiecare zi pe o slimming advanced de nouă luni, cu toate acestea, deoarece pierderea în greutate lentă tinde să fie mai permanentă.

Exercițiu pentru pierderea în greutate Exercitiile fizice te vor ajuta sa arzi mai multe calorii decat vei face, daca pur si simplu tai calorii din dieta ta.

pierderea în greutate 165 la 130

Cu cât exercițiul este mai intens, cu atât mai multe calorii veți arde. De exemplu, într-o oră, o persoană de lb.

Rețineți că, pe măsură ce slăbești, este posibil să fie nevoie să crești timpul sau intensitatea exercițiului. Pentru a ilustra, o persoană care cântărește kg.

Calculator de pierdere în greutate

Mâncat sănătos Este mult mai ușor să creezi un deficit de calorii dacă nu îți este foame tot timpul. Pentru a bate bestia foamei, elimina carbohidrații rafinați din dieta ta. Aceasta include zahăr, orez alb și majoritatea produselor coapte. Acești carbohidrați pot determina glicemia să urce și să coboare, ceea ce poate cauza foamea crescută.

pierderea în greutate 165 la 130

Înlocuiți carbohidrații rafinați cu multe fructe, legume și cereale integrale.