Energie intensă

Pierderea de grăsime din sprintă, Sprinting Vs Jogging - Care este mai bun pentru pierderea în greutate Sănătate ambiție

Cel mai bun din pierderea de grăsime din sprintă lumi Sprintul rulează cât mai repede pe o perioadă scurtă de timp sau distanță.

pierderea de grăsime din sprintă

Deși sprintul arde o mulțime de calorii, nu este suficient timp pentru ca corpul tău să folosească grăsimea ca sursă de combustibil în timpul unui sprint. Multe persoane care doresc să slăbească adesea se confundă cu privire la ce tip de exercițiu este cel mai bun pentru a crește reducerea grăsimilor.

Potrivit lui Robert dos Remedios, directorul vitezei, rezistenței și condiționării la College of Canyons din Santa Clarita, California, cea mai bună modalitate de a arde grăsimi este să efectuați exerciții de mare intensitate. Corpul tău folosește oxigen, glucoză și grăsimi în metabolismul aerob pentru a produce energie.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Sprinting-ul nu folosește calea metabolică aerobă pentru a funcționa, dar efectul ulterior al sprintului are. Energie intensă Exercitarea anaerobă nu necesită să utilizați oxigen pentru a face performanță. Sursa pierderea de grăsime din sprintă de combustibil a corpului tău provine de la compuși cu energie mare numită adenozina trifosfat, sau ATP, care este depozitat și reciclat în mușchii tăi.

Deoarece corpul dvs. Potrivit lui Vern Gambetta, directorul sistemelor de antrenamente sportive Gambetta din Sarasota, Florida, corpul tău folosește ATP stocat și o parte din glucoză pentru energie în timpul sprintului.

pierderea de grăsime din sprintă

Pentru sprinturi mai lungi sau pentru orice exercițiu de intensitate ridicată, organismul folosește glucoza ca sursă de energie pentru a face mai mult ATP.

EPOC: After-Burner După o apariție a sprintului, metabolismul corpului tău crește pentru a recupera lipsa de oxigen și pentru a reveni la starea lui de repaus. Acest proces se numește consum excesiv post-exercițiu, sau EPOC, unde corpul tău arde un număr mai mare de calorii după exerciții fizice. În timp ce corpul tău repara țesuturile musculare și reumple nutrienții celulelor, folosește grăsimea ca principală sursă de combustibil pentru energie în EPOC.

Căi de a pierde grăsime corporală

Îndr. Un grup a făcut exerciții de mare intensitate la mai multe intervale, în timp ce al doilea grup a făcut aerobic în ritm constant.

  1. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  2. Pastile de slabit alevia silfide pareri
  3. Sprint de formare a rezultatelor pierdere de grăsime Pierdere formare grăsime Add: unisoc6 - Date: - Views: - Clicks: De asemenea, se crede că pentru a îmbunătăți performanța fizică, deoarece acționează ca un stimulent.
  4. Pierde greutatea en francais
  5. Abc homeopatie pierdere în greutate
  6. Pierderea de grăsime Pierderea de grăsime este ușoară - cu combinația corectă de fitness și nutriție Doriți să slăbiți și, mai presus de toate, să reduceți grăsimea și să construiți masa musculară?
  7. Show all Pierderea în greutate a devenit rapid o industrie de miliarde de dolari în lumea de astăzi cu programe și produse nesfârșite care vă ajută să vă atingeți obiectivele.
  8. Cel mai bun arzător de grăsime t națiune

Primul grup a ars de trei ori mai multă grăsime corporală decât cel de-al doilea grup. Prin urmare, sprintul face ca organismul tău să fie supus EPOC, care folosește grăsime pentru a recupera energia.

pierderea de grăsime din sprintă

Fii un arzător mai bun Mulți oameni cred că efectuarea de exerciții fizice cu intensitate redusă pentru o perioadă lungă de timp arde cea mai mare cantitate de grăsime.

Potrivit Gambetta, efectele EPOC de la efectuarea sprinturilor și a altor exerciții fizice de mare intensitate te vor ajuta să arzi grăsime după exerciții.

Account Options

Cel mai bun din ambele lumi Frecvența și durata sesiunilor de exercițiu au un efect profund asupra cantității de grăsime pe care o arzi în timp. Exercițiul de rezistență de lungă durată poate fi la fel de eficient ca sprintul dacă este efectuat în mod constant.

TOP 5 exerciții pentru un abdomen plat

În timp ce sprintul arde mai multe calorii într-un singur joc, durata unui singur sprint este de doar câteva secunde în comparație cu minute sau ore de exercițiu de anduranță. Interspersing sprinturi între atacuri mai lungi de exercițiu de anduranță, o tehnică numită antrenament de mare intensitate la intervale sau HIIT va avea ca rezultat atât beneficii aerobe și anaerobe pentru metabolismul grăsimilor.