Cum să pierdeți în greutate după naștere cu alăptarea

Pierdeți în greutate făcând barul pur, 10 argumente puternice pentru slimness

Cât de frustrant! A rămâne pe un platou de pierdere în greutate pentru câteva zile sau chiar săptămâni este perfect normal și se întâmplă la majoritatea dietelor la un moment dat.

Petreceți ceva timp pentru a evalua motivul pentru care ați putut fi afectat de platoul dvs. Cap 1 Evaluarea platoului de pierdere în greutate 1 Înțelegeți modul în care progresează în mod normal pierderea în greutate.

Majoritatea oamenilor slabesc foarte repede în primele câteva săptămâni ale unui nou regim. În timp ce o parte din această greutate este masa corporală reală, o mare parte din ea este excesul de apă. Odată ce corpul v-a scăpat de această cantitate de apă în exces, este normal ca ritmul pierderii în greutate să încetinească în mod semnificativ. Experții sunt de acord că o rată ideală pentru o pierdere în greutate sigură și durabilă este de una până la două lire sterline pe săptămână, deci, probabil, platoul dvs.

Poate că ați fost foarte sârguincioși în ceea ce privește numărarea caloriilor la început, sau ați fost capabili să pierdeți în greutate inițial fără să monitorizați cu atenție aportul dumneavoastră alimentar.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire

În ambele cazuri, este posibil să consumați mai multe calorii pe care le realizați și să urmăriți cu atenție aportul folosind un jurnal de produse alimentare sau unul dintre numeroasele site-uri web și aplicații contra caloriilor libere care vă pot ajuta să identificați cât de mult mâncați și când. Odată ce aveți o bună dispoziție cu privire la ceea ce consumați, puteți începe să căutați zone problematice și să efectuați ajustări.

Dacă ați fost foarte activ, este de asemenea posibil să nu mâncați suficiente calorii. Dacă lucrați, corpul dvs. Dacă vă limitați să vă gândiți că veți pierde mai mult în greutate, veți determina corpul să se mențină la greutatea pe care o dețineți în prezent. Pe măsură ce corpul tău devine mai mic, va arde mai puține calorii și va trebui să mănânci din ce în ce mai dormind mai mult pierdeți în greutate pentru a menține deficitul de calorii care duce la scăderea în greutate.

Dacă nu ați făcut acest lucru în ultimul timp, introduceți nivelul de greutate și activitate într-un contor de calorii pentru a obține un număr actualizat pentru numărul de calorii de care aveți nevoie. Ați exercitat în mod consecvent?

pierdeți în greutate făcând barul pur

Faceți același antrenament în fiecare zi? Faci orice formare de rezistență? În cele din urmă, te bazezi pe contorul de calorii pe mașina eliptică din sala de gimnastică pentru a-ți spune cât de multe calorii ai ars de fapt?

Cum să spargeți un platou de pierdere în greutate

Gândiți-vă la modalități prin care puteți schimba sau îmbunătăți rutina exercițiilor fizice. În cele din urmă, știți că contoarele de calorii pe mașinile de gimnastică pot fi extrem de nesigure, așa că dacă le-ați folosit pentru a vă alimenta calorii, este posibil să fiți rătăciți.

Schizofrenie Cauti sa slabesti? Aderați la diete, încărcați-vă fizic, dar ceva lipsește pentru a atinge cifra ideală? Este posibil să lipsească motivația potrivită.

Mașinile eliptice sunt cei mai răi infractori pentru arderea calorică excesivă. Urmăriți cât timp lucrați și intensitatea și utilizați un calculator de exerciții online pentru a obține o idee mai bună despre numărul de calorii pe care le-ați ars. Corpul dvs.

pierdeți în greutate făcând barul pur

Dacă încercați ceva nou, este posibil să angajați mușchii diferiți și să ardeți calorii într-un mod nou pe care corpul dvs. Este posibil ca numărul de pe scară să nu fie în creștere, dar pot exista și alte dovezi că corpul tău se schimbă încă în bine.

Ți se potrivesc hainele mai bine? Sunt brațele voastre ridicate? Dacă puneți pe mușchi noi, corpul dvs. Mai bine, că noul mușchi va arde mai multe calorii decât grăsimile, astfel încât pierderea în greutate va fi probabil ridicată din nou curând. Nu vă cântăriți prea des.

Motivația pentru scăderea în greutate - mentalitatea și obiectivele potrivite

Greutatea variază datorită unei varietăți de factori și poate fi înșelătoare. O dată pe săptămână este mai mult decât suficient. Încercați să vă păstrați cântărirea în aceeași zi și în fiecare săptămână. Fiți răbdători și amintiți-vă că nu toate platourile sunt create egale.

Dacă faceți progrese în alte domenii, este posibil să trebuiască să așteptați încă o săptămână pentru ca numărul de pe scară să înceapă din nou să scadă. Dacă ați analizat toate posibilitățile și ați încercat totul, dar totuși nu puteți scăpa pierderea în greutate, programați o întâlnire cu medicul dumneavoastră.

Ar putea avea câteva idei suplimentare pentru dvs. Este posibil să suferiți de o tulburare nediagnosticată, cum ar fi boala tiroidiană, rezistența la insulină sau boala ovariană polichistică, care vă împiedică să pierdeți greutatea. Când faceți același fel de exerciții fizice, organismul dvs. Se amestecă lucrurile și se adaugă o anumită pierdeți în greutate făcând barul pur la rutină pierdeți în greutate făcând barul pur este posibil să se vadă o îmbunătățire.

Încercați un nou tip de clasă sau activitate de fitness. Există sute de videoclipuri gratuite de fitness disponibile pe YouTube și pe alte site-uri precum Fitness Blender. Ai putea încerca un nou tip de antrenament în fiecare zi!

Faceți cunoștință cu un antrenor personal pentru a obține idei noi și pentru a crea o rutină care vă va optimiza pierderea în greutate. Adăugarea de masă musculară mărește numărul de calorii pe care le ardeți în fiecare zi și face mai ușoară scăderea în greutate. Adăugați un anumit nivel de rezistență sau de formare de rezistență la rutina dvs.

Puteți începe cu niște gantere ușoare ieftine și mergeți de acolo.

Pierdeți din greutate cu motivație: sfaturi pentru fiecare zi

Femeile își fac uneori griji pentru a ridica greutățile și pentru a deveni prea "voluminoase", dar dacă nu încearcă în mod activ să câștige muschi, acest lucru nu se va întâmpla. Femeile vor câștiga musculare prin ridicare, dar nu se vor înmulți, deoarece au niveluri mai scăzute de testosteron. Există, de asemenea, multe exerciții excelente de construcție a rezistenței pe care le puteți face fără nici un fel de echipament!

Acestea includ împingeri, squats, step-up-uri și alte zeci. Este ușor să intrăți în obișnuința de a mânca aceeași zi de zi cu alimente, ceea ce poate duce la plictiseală și supraalimentare și vă poate forma corpul pentru a deveni prea eficient în digerarea anumitor alimente.

pierdeți în greutate făcând barul pur

Scuturați-vă dieta ar putea fi doar un lucru pentru a trece peste platoul dvs. Schimbă-ți programul de mâncare în jur. Încercați să faceți micul dejun cea mai mare masă a zilei sau să rupeți 3 mese mari în 6 cele mai mici. Mâncarea pe parcursul zilei ține metabolismul pierdeți în greutate făcând barul pur. Opriți farfurii: în loc să vă dezbrăcați salata pe o mică plăcuță și să vă introduceți într-o bucată mare, faceți exact opusul! Este nevoie de mult timp ca organismul dvs.

Pierderea in greutate necesita inca un deficit de calorii, indiferent de ce fel de calorii consumati.

Cabană și grădină Cum să pierdeți în greutate după naștere? Cum să piardă în greutate după naștere, principii de bază Cum să piardă în greutate după livrare Cum să pierdeți în greutate după naștere?

Dacă de obicei renunți la micul dejun sau mănânci doar pierdeți în greutate făcând barul pur masă ușoară dimineața, schimbarea mai multor calorii pe AM vă poate ajuta să pierdeți mai multă greutate. Nu treceți niciodată de micul dejun.

Meditatie pentru vindecarea problemelor legate de greutate

Cel mai rau mic dejun pe pierdeți în greutate făcând barul pur il puteti avea nu este micul dejun. Nu obțineți suficiente impozite de somn pe corpul dvs.

Dacă te trezești simțindu-te obosit și lent, încearcă să te culci cu o oră mai devreme timp de o săptămână. Nu numai că este posibil să vă simțiți mai bine, în general, numărul de pe această scală va începe probabil să scadă din nou. Uneori, corpul dumneavoastră are nevoie doar de o pauză și mulți experți în fitness recomandă să luați timp liber de la o dietă limitată pierdeți în greutate făcând barul pur ca o modalitate de a trece de un platou dieta.

Scopul nu este de a mânca bananele și de a mânca totul la vedere, ci pur și simplu pentru a vă întoarce aportul caloric la nivelul de bază necesar pentru întreținere, de la la de calorii pe zi pentru majoritatea oamenilor, timp de trei zile. Când reluați dieta obișnuită, ar trebui să vedeți o îmbunătățire semnificativă imediat.