Arde grăsime din partea superioară a corpului

Pierde brațul și grăsimea umărului, 15 exerciții de brațe fără greutate pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă

Cardio Imagine: Shutterstock Puteți merge la exerciții cardiovasculare pentru a slăbi mai repede. Exerciții cardiovasculare precum mers pe jos, alergare, înot, aerobic, ciclism, sărituri pe frânghie poate fi foarte eficient în arderea caloriilor. Se recomandă să faceți aproximativ 20 de minute de antrenament cardio de ori pe săptămână.

Durata antrenamentului ar trebui să crească treptat până la de minute, iar frecvența de ori pe săptămână pe măsură ce rezistența ta crește. Push-Ups Imagine: Shutterstock Ridicarea grea este foarte benefică pentru a vă întări brațele. Cu toate acestea, majoritatea dintre noi nu suntem obișnuiți să ridicăm greutăți mari.

Ghid pentru a pierde grăsimea din brațe

Ca urmare, a face flotări devine dificilă, în special pentru femei. Puteți începe ținând greutăți pe mâini și genunchi în loc de mâini și degetele de la picioare. Flexiunile genunchiului sunt un exercițiu excelent pentru începători. În afară de acestea, puteți recurge la flotări deschise cu brațele așezate mai larg decât lățimea umerilor sau la flotări închise, unde brațele așezate aproape una de alta. Halterofilia Imagine: Shutterstock Exercițiul cu greutăți ajută și la pierderea grăsimii din brațe.

Puteți începe cu greutăți ușoare de aproximativ 2 până la 3 kilograme și treceți treptat la greutăți mai grele. Ridicarea în greutate întărește mușchii brațelor. Stai drept și ține o pereche de gantere în mâini.

Produse permise

Menținându-vă corpul drept, ghemuiți-vă și îndoiți brațele la coate. Reveniți la poziția inițială. Acest lucru vă va menține brațele tonifiate. Triceps Kickback Acest exercițiu tonifică partea din spate a brațelor.

Cum să pierzi grăsimea brațului (pentru femei)

Așezați genunchiul stâng pe o bancă. Ținând gantera în mâna dreaptă, ridicați-o spre tavan. Asigurați-vă că spatele este drept pe tot parcursul antrenamentului. Plank în mișcare Acest lucru este eficient în lucrul brațelor superioare împreună cu miezul. Coborâți în poziția de scândură pe o minge de stabilitate cu pieptul și brațele pe minge și degetele de la picioare pe podea.

Ridicați corpul în sus, astfel încât greutatea corpului superior să fie pe brațe. Acest lucru vă ajută și la întărirea corpului. Vă permite să pierdeți rapid greutatea brațului.

Puncte de reținut

Stai drept și întinde brațele drept în fața ta la înălțimea umerilor. Menținându-le drepte, întindeți-le în lateral și aduceți-le înapoi în față pentru a permite brațului drept să se suprapună peste stânga. Întindeți-le din nou și aduceți-le înapoi pentru a vă face brațul stâng să se suprapună peste dreapta.

Acest lucru trebuie repetat de cel puțin 20 de ori. Triceps Dips Scufundările tricepsului sunt foarte eficiente în tonifierea spatelui brațelor. Așezați-vă pe marginea unui scaun cu ambele mâini apucând scaunul și picioarele pe podea la câțiva metri de și cu fața îndepărtată de scaun. Pierde brațul și grăsimea umărului picioarele drepte, glisați de pe scaun astfel încât să vă susțineți greutatea corporală cu brațele.

Coborâți încet corpul pentru a ajunge pierde brațul și grăsimea umărului un unghi de 90 de grade la coate. Acum, ridică-ți corpul înapoi, strângând mușchii din spatele brațelor.

pierde brațul și grăsimea umărului pierderea în greutate înainte și după femei

Inițial, ar trebui să vă mențineți picioarele plate pe podea cu genunchii îndoiți. Dar pe măsură ce exersezi și câștigi forța superioară a corpului, poți încerca să faci asta cu picioarele întinse în față. Efectuați 8 până la 9 repetări. Apăsați pe triceps Începeți stând sau așezându-vă pe un scaun.

LOSE MUFFIN TOP FAT în 10 zile (mânere de dragoste) - 10 minute de antrenament acasă

Păstrați-vă spatele drept și ridicați o ganteră de aproximativ 3 până la 5 lbs peste cap. Îndoiți cotul astfel încât greutatea să ajungă în spatele capului. După aceasta, îndreptați-vă cotul pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de câteva ori. Acesta este un exercițiu mult recomandat pentru a tonifica brațele.

  1. Cum să pierzi grăsimea brațului? - Ingrijirea Pielii -
  2. Arde sandwich uri de grăsime
  3. Pierdere în greutate msm
  4. Ce sunt injecțiile de ardere a grăsimilor metabolice

Bucle de biceps Stai drept și ține o pereche de gantere în fiecare mână. Ținându-ți corpul drept și palmele îndreptate în sus, încordează-te încet ambele brațe îndoindu-le la coate astfel încât bicepsul să fie complet flexat. Coatele ar trebui să fie ținute aproape de părțile tale în timp ce faci acest exercițiu.

Țineți această poziție o secundă. Apoi, aparat pentru arderea grasimilor încet greutatea în poziția inițială.

Repetați de mai multe ori.

15 antrenamente la braț fără greutăți pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă

Creșteri diagonale Acest exercițiu vă ajută să vă tonificați umerii. Ridicați-vă și țineți gantera cu brațul drept. Așezați brațul drept peste corp în fața dvs. Ținând brațul drept, ridicați-l încet în fața dvs.

Coborâți încet brațul până la șoldul stâng. Repetați acest exercițiu cu brațul stâng. Gantera aplecata peste muste inverse Acest exercițiu vizează tonifierea brațelor, umerilor și spatelui. Stai drept cu picioarele la distanța umerilor.

Îndoiți-vă înainte în talie, făcându-vă trunchiul aproape paralel cu podeaua.

pierde brațul și grăsimea umărului greutatea pierde jeleu

Puteți încerca să vă îndoiți cât mai departe posibil. Cu o halteră în fiecare mână, țineți brațele drepte și îndreptate spre podea. Ținând brațele drepte, ridicați-le încet unul de celălalt spre tavan.

Alimente cu indice glicemic ridicat Mancare la conserva Alcool În afară de rearanjarea unică a obiceiurilor alimentare, trebuie să vă îmbunătățiți stilul de viață. Puteți elimina nocivitatea din alimente, dar nocivitatea din voi este chiar mai dificil de îndepărtat. Scrieți-vă obiectivele pe note lipicioase și postați citate motivaționale în fiecare colț al casei. Dormi bine, temeinic și suficient, nu-ți verifica telefonul imediat ce te ridici, fă ceea ce îți place și acordă-ți timp.

Ajungeți până la poziția în care brațele sunt chiar cu umerii și opriți-vă acolo. Coborâți încet brațele și repetați. Rândul vertical Acest exercițiu funcționează pe spate, umeri și biceps. Ținând o ganteră în fiecare mână, stai drept cu picioarele depărtate de șold. Păstrați mușchii de bază angajați și ridicați coatele pentru a le aduce la nivelul umerilor.

Aduceți greutățile împreună și sus la nivelul pieptului. Coborâți greutățile la poziția inițială și repetați. Apăsați pe piept pe minge Acest exercițiu funcționează pe tricepsul, umerii, pieptul, mușchii nucleului, fesierii și picioarele. Poziționați-vă pe o minge astfel încât partea superioară a spatelui și capul să fie sprijinite pe minge, în timp ce partea inferioară a corpului este susținută de picioare în poziție de punte, cu șoldurile ridicate.

Îndoiți coatele și aduceți greutățile la piept.

Perms Cum să pierzi rapid grăsimea brațului A scăpa rapid de grăsimea brațului poate părea descurajant, dar este posibil! În timp ce nu poți scăpa de doar grăsimea brațului, puteți elimina grăsimea în general, ceea ce vă va face brațele mai mici.

Apăsați greutățile spre tavan și îndreptați-vă brațele, strângând mușchii pieptului. Ridicarea brațelor și a pierde brațul și grăsimea umărului opuse Acest exercițiu vă întărește brațele și picioarele, în timp ce vă întindeți spatele.

Astfel, implică toate cele patru membre ale corpului tău.

pierde brațul și grăsimea umărului pierderea subcutanată de îmbătrânire a grăsimilor

Extindeți brațul drept înainte și întindeți piciorul stâng înapoi în același timp și flectați piciorul. Țineți această poziție timp de 5 secunde.

Reveniți la poziția inițială și efectuați mișcarea cu brațul stâng și piciorul drept. Asta contează până la o singură repetare.

Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului

Efectuați 10 până la 15 repetări. Pulovere cu gantere Acest exercițiu vizează rezolvarea bicepsului și tricepsului. Așezați-vă pe o bancă de exerciții sau pe o pernă mare de canapea cu gantere de 5 sau 8 lire în ambele mâini. Extinde-ți brațele peste piept. Acum, reduceți greutatea încet în spatele dvs.

Cum să pierdeți grăsimea din spate Modalități de a pierde grăsimea umărului Cum să elimini grăsimea din brațe și axile. Cum să pierzi grăsimea din mâinile tale: exerciții eficiente fără halte pentru femei Cel mai adesea, grăsimea este depusă pe coapse și abdomen. Prin urmare, multe articole sunt dedicate exercițiilor fizice și dietelor speciale pentru aceste zone. Dar dacă zona cu problemele tale este mâinile tale?