Greutate normală după sarcină

Modalități de a pierde în greutate atunci când sunt însărcinate

modalități de a pierde în greutate atunci când sunt însărcinate slabitul sanatos

Avertizări Majoritatea medicilor vă vor sfătui în general să nu slăbiți în timp ce sunteți gravidă - chiar dacă sunteți supraponderal, ar trebui să vă îngrășați în timpul sarcinii. Dar există lucruri pe care le puteți face pentru a preveni creșterea inutilă în greutate în timpul sarcinii. Iată ce trebuie să știți.

Înțelegeți necesarul de calorii După cum se menționează în tabelul de mai sus, toate femeile însărcinate nu trebuie să câștige aceeași cantitate de greutate. Deci, trebuie să vă cunoașteți necesarul de calorii. Necesarul de calorii crește în al doilea și al treilea trimestru. Cu toate acestea, variază în funcție de IMC, printre altele. Prin urmare, discutați cu medicul dumneavoastră pentru a vă înțelege nevoile specifice 4.

A calca Partea 1 din 2: Precauții Nu dietați în timpul sarcinii. Nu încercați niciodată să slăbiți atunci când sunteți gravidă, cu excepția cazului în care medicul dumneavoastră vă spune să faceți acest lucru. Nu luați niciodată o dietă după ce polifenolul pierde în greutate descoperit că sunteți gravidă.

Ar trebui să slăbești în timpul sarcinii?

Toate femeile trebuie să se îngrașe în timpul sarcinii. Femeile obeze ar trebui să înregistreze între 5 și 9 kg. Femeile supraponderale ar trebui să înregistreze între 7 și 11 kg.

Femeile cu greutate normală ar trebui să se îngrașe între 11 și 16 kg. Femeile subponderale ar trebui să înregistreze între 13 și 18 kg.

Pierderea în greutate în timpul sarcinii: în trimestrul 1, 2 și 3

Dacă țineți dieta în timpul sarcinii, este posibil ca bebelușul dvs. Știți când să slăbiți. Deși nu este recomandabil să slăbești în timpul sarcinii, este frecvent ca femeile să slăbească în primele câteva luni. Multe femei întâmpină greață și vărsături pierdere în greutate satelit ahmedabad început.

modalități de a pierde în greutate atunci când sunt însărcinate înfășurarea corpului pierde grăsimea de burtă

Acest lucru este cel mai puternic în primele câteva luni și poate fi dificil să mențineți alimentele jos. Nu pierde puțin în greutate nu este o problemă, mai ales dacă ești puțin supraponderal, deoarece bebelușul poate obține apoi caloriile necesare din rezervele tale de grăsime.

  • cum să piardă în greutate
  • Pierderea rapidă în greutate în două luni
  • Cum să ardeți 100g de grăsime
  • Modalități eficiente de slăbire după naștere pentru mamele care alăptează - Probleme June

Consultați-vă cu medicul sau dieteticianul. Dacă sunteți îngrijorat de greutatea dvs.

Pierderea în greutate când sunteți gravidă

Nu începeți niciodată o dietă pe cont propriu fără să discutați mai întâi cu un medic. De asemenea, consultați-vă medicul dacă într-adevăr nu puteți menține alimentele jos sau dacă ați slăbit mult, chiar și în primele luni. Partea 2 din 2: A rămâne sănătos Știți de câte calorii aveți nevoie. Femeile care au o greutate normală când rămân însărcinate au nevoie de aproximativ de calorii pe zi în al doilea și al treilea trimestru.

modalități de a pierde în greutate atunci când sunt însărcinate pierderea în greutate cântăreață

O femeie cu greutate normală ar trebui să consume între și de calorii. Consumul de mai multe calorii decât recomandat poate duce la creșterea în greutate nesănătoasă. Dacă sunteți subponderal sau supraponderal înainte de a rămâne gravidă, discutați cu medicul dumneavoastră despre câte calorii aveți nevoie.

modalități de a pierde în greutate atunci când sunt însărcinate folie alimentara pentru slabit

Asta variază în funcție de persoană. Chiar și în cazul rar în care trebuie să slăbești în timpul sarcinii, este posibil să fie nevoie să mănânci același număr de calorii sau mai mult. De asemenea, discutați cu medicul dumneavoastră despre numărul de calorii dacă aveți nașteri multiple. Probabil ai nevoie de și mai multe calorii dacă ai mai mult de un copil.

Modalități eficiente de slăbire după naștere pentru mamele care alăptează

Evitați caloriile goale și alimentele nesănătoase. Caloriile goale duc la o greutate inutilă și nu asigură bebelușului nutrienți. Evitarea caloriilor goale vă va ajuta să mențineți o greutate sănătoasă pe tot parcursul sarcinii. Nu consumați alimente cu adaos de zaharuri și grăsimi hidrogenate. Vinovații obișnuiți sunt băuturile răcoritoare, deserturile, brânzeturile grase și mezelurile. Optează pentru opțiuni cu conținut scăzut de grăsimi, fără grăsimi și neîndulcite, dacă poți.

De asemenea, evitați cofeina, alcoolul, fructele de mare crude și alte surse posibile de bacterii. Luați vitamine speciale. Corpul tau are nevoie de mai multi nutrienti atunci cand esti insarcinata.

Vitaminele prenatale vă oferă substanțele potrivite fără a consuma prea multe calorii.

modalități de a pierde în greutate atunci când sunt însărcinate cum să ardeți grăsimile în luna

Nu vă bazați doar pe suplimente, chiar dacă medicul dumneavoastră vă spune să slăbiți. Suplimentele sunt cel mai bine absorbite atunci când le luați cu o masă, iar vitaminele din alimente sunt mai bine absorbite de organism decât cele din suplimente. Acidul folic este una dintre cele mai importante vitamine prenatale și reduce semnificativ riscul de defecte neurologice.

Fierul, calciul și acizii grași Omega3 susțin, de asemenea, funcțiile corpului atunci când bebelușul trebuie să se dezvolte. Nu luați suplimente care conțin prea multe vitamine A, D, E sau K.

Consumați în mod regulat mese mici. Consumul unei mese mici mai des vă va ajuta în mod normal să vă mențineți greutatea în timp ce urmați o dietă, dar este bine și pentru femeile însărcinate. Aversiunea alimentară, greața, arsurile la stomac și constipația te fac să te temi de modalități de a pierde în greutate atunci când sunt însărcinate masă mare când ești gravidă.

Consumul de mese mici de cinci până la șase ori pe zi vă poate ajuta să vă digerați mai bine mâncarea. Acest lucru este valabil mai ales dacă modalități de a pierde în greutate atunci când sunt însărcinate dvs.

Mănâncă sănătos cu substanțe nutritive bune în timpul sarcinii. Consumați o mulțime de alimente cu acid folic și asigurați-vă că aveți suficiente proteine, grăsimi sănătoase, carbohidrați și fibre.

Alimentele bogate în acid folic includ suc de portocale, căpșuni, spanac, broccoli și fasole.

CELE MAI BUNE MODURI DE A PIERDE GRĂDITEA SÂRNĂTURII - Форум об Электровелосипедах

Începeți cu un mic dejun bun, astfel încât să vă simțiți mai puternici pe tot parcursul zilei. Alegeți cereale integrale în loc de pâine albă. Alimentele bogate în fibre vă mențin o greutate sănătoasă și previn problemele digestive, cum ar fi constipația.

  • 9 sfaturi simple despre cum să slăbești în timpul sarcinii - Healths -
  • Pierderea în greutate bdnf
  • Operațiuni de pierdere în greutate nhs
  • Pierderea în greutate în timpul sarcinii: în trimestrul 1, 2 și 3 - Tratament

Cerealele integrale, legumele, fructele și leguminoasele sunt surse bune de fibre. Mănâncă cât mai multe fructe și legume.

modalități de a pierde în greutate atunci când sunt însărcinate sari peste mâncăruri ajută la pierderea în greutate