Arde grăsime în repaus - onlyus.ro

Grăsime arderea în repaus. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Conținutul

    grăsime arderea în repaus cum poate pierde o greutate

    Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal.

    grăsime arderea în repaus pierdere în greutate irvine ayrshire

    Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

    Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic. Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training.

    grăsime arderea în repaus intensitate scăzută arde grăsime

    HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică. Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort.

    grăsime arderea în repaus pierdere în greutate cu ceai de potrivire

    Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții.

    De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging.

    grăsime arderea în repaus pierdere în greutate dvd 2021

    De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia. Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare.

    grăsime arderea în repaus pierdere în greutate des moines iowa

    Iar mixul ideal este un antrenament intens, de grăsime arderea în repaus medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.