Related Content

Du te pierderea în greutate, Du-te la sală de gimnastică: antrenament pentru pierderea în greutate

Cum să setați obiectivele de scădere în greutate by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Stabilirea obiectivelor de scădere în greutate este probabil unul dintre pașii mai dificili ai unui program de scădere în greutate.

Pregătirea pentru slăbire este destinată în primul rând reducerii cantității de grăsime din organism, deci se caracterizează prin costuri mari de energie și intensitate. Clasele din sală, destinate îmbunătățirii figurii, vor fi eficiente numai atunci când o persoană le va acorda în mod serios și sistematic timp.

Cât de mult trebuie să pierzi și cum calculezi numărul ăsta? Modul în care majoritatea dintre noi se apropie este alegerea unui număr bazat pe ceea ce am folosit pentru a cântări sau, probabil, ceea ce am dorit întotdeauna să cântărească, dar este un obiectiv realist? Dacă pierdeți din greutate pentru sănătatea dvs.

Account Options

Dar dacă aveți ceva mai specific în minte ca o anumită dimensiune de îmbrăcăminte pe care doriți să o potriviți? Problema este că nu există într-adevăr o greutate stabilită care să echivaleze cu o dimensiune a îmbrăcămintei și, pentru femei, mărimile de îmbrăcăminte diferă de la companie la companie. Deci, care este răspunsul la toate aceste întrebări?

deducerea impozitului în greutate

Primul pas este să învățați cum să setați obiectivele de scădere în greutate care să poată măsura efectiv. Cheia pentru stabilirea obiectivelor de scădere în greutate este de a respecta standardul de setare a obiectivelor, ceea ce înseamnă că este neest să fie SMART.

Du-te la sală de gimnastică: antrenament pentru pierderea în greutate

Un obiectiv inteligent este: specific, măsurabil, realizabil, realist și tangibil. Du-te tot drumul înapoi la elementele de bază și începe prin a imagina dacă într-adevăr trebuie să piardă în greutate.

thermogen fat burner

Ai nevoie să scapi de greutate? Dacă vorbești cu majoritatea oamenilor, probabil că vei găsi că toată lumea simte că au nevoie să piardă în greutate, chiar și oamenii care par să aibă o greutate sănătoasă. Deseori, obiectivele noastre de scădere în greutate se bazează pe ceea ce credem că ar trebui să arătăm mai degrabă decât ceea ce este rezonabil pentru corpurile noastre chiar acum.

gina vaia pierdere în greutate

Există parametri largi de utilizat pentru a afla dacă trebuie să pierdeți în greutate, dar, în general, un candidat pentru pierderea în greutate poate avea următoarele caracteristici: Un IMC de peste 25 Un raport talie-șold mai mare de 0,8 pentru femei și mai mare de 1,0 bărbați O circumferință abdominală de peste 35 de centimetri la femei și 40 centimetri la bărbați Desigur, acestea nu sunt singurele indicii care ne spun că trebuie să scăpăm în greutate.

Există acele indicații enervante cum ar fi hainele strânse, ieșirea din respirație făcând activități simple sau urcând pe o scară pentru prima dată în timp. Cu toate acestea, înainte de a vă stabili obiective bazate pe ceea ce credeți că ar trebui să cântăriți, discutați cu medicul dumneavoastră.

Fresh articles

El sau ea va avea, de obicei, acces la grafice înălțime-greutate sau alte resurse care vă pot ajuta să găsiți o gamă sănătoasă de greutate pentru tipul corpului dumneavoastră. Stabilirea obiectivelor Dacă ați stabilit că este necesar să pierdeți în greutate, următorul pas este du te pierderea în greutate stabiliți un obiectiv rezonabil pentru pierderea în greutate. Există o serie de factori care afectează greutatea, deci este mai bine să luați rezultatele pe care le obțineți cu un bob de sare.

De exemplu, IMC este afectat de cât de mult pierderea în greutate pentru tipul corpului în formă de pere mușchii De fapt, mulți experți sugerează că IMC poate fi foarte înșelătoare și poate fi mai bine să utilizați raportul talie-șold pentru a vă stabili obiectivele.

eco slim gotas adelgazantes

Un alt mod de du te pierderea în greutate face acest lucru este să vă concentrați mai puțin pe o greutate țintă și mai mult pe luarea de alegeri sănătoase în fiecare zi pentru a vă reduce calorii. O modalitate de a vă uita la aceasta este cea mai mică greutate durabilă.

  • Slăbeşti mult? Du-te la medic!
  • Какие это новости нельзя доверить Франц начал расхаживать по гостиной.

În acest caz, ați crea un deficit de calorii cu dietă și exerciții fizice și lăsați-vă corpul să răspundă la aceasta în timp. În cele din urmă, vei ajunge la o greutate pe care o poți susține și o să te simți bine.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Fa un plan Cu toate acestea vă stabiliți obiectivele de pierdere în greutate, ar trebui să înregistrați acest obiectiv și apoi să faceți un plan pentru a ajunge la el.

Uitați-vă obiectivul obiectiv: este specific, măsurabil, realizabil, realist și tangibil? Iată un exemplu pentru a vedea cum funcționează: Maria are o înălțime de 5'7 "și cântărește du te pierderea în greutate kilograme.

Tweet 08 Mai - Uneori te bucuri cănd scazi brusc in greutate, fără să ţii o dietă. O dai pe seama asteniei de primăvară sau pe stresul intens de la serviciu, insă rezultatele te incăntă. Uneori te bucuri cănd scazi brusc in greutate, fără să ţii o dietă. O dai pe seama asteniei de primăvară sau pe stresul intens de la serviciu, insă rezultatele te incăntă. De fapt, ar trebui să te ingrijorezi cănd pierzi mai mult de patru-cinci kilograme pe lună, ba mai mult, ar trebui să faci o vizită medicului de familie.

În conformitate cu calculatoarele de mai sus, IMC-ul ei este de 25,1, care se încadrează în categoria" excesului de greutate ". Obiectivul Mariei : să pierdeți 10 kilograme în 12 săptămâni. Pentru a face acest lucru, va trebui să taie sau să exercite de calorii în fiecare zi.

Спросила Элли. - Признаюсь, я разочарован, - ответил. - Я-то надеялся уже сейчас закончить упрощенную версию автоматического переводчика. Однако я предположил, что смысл сказанного можно определить без _всех_ идентификаторов.

Folosind o combinație de dietă și exercițiu este cel mai bun mod de a pierde în greutate de la dieting de-a lungul poate duce la pierderea masei musculare. Masa musculară este mai activă din punct de vedere metabolic decât grăsimea, deci doriți să păstrați tot musculatura pe care o aveți și să adăugați mai mult la formarea de forță.

reynolds wolf pierdere în greutate

Planul lui Mary de a-și atinge obiectivele: Înlocuiți-o dimineața Egg McMuffin de calorii cu un castron de fulgi de ovăz aproximativ de calorii. Înlocuiți o cocs de calorii cu apă spumante 0 calorii.

  • Pierderea în greutate - Medicine, fitness, nutrition - Comunitatea LinkMania
  • Мы лишь просим вас оставаться пассивными наблюдателями, что бы вы там ни увидели и ни испытали.

Mers pe jos timp de cel puțin 30 de minute la 3,0 mph 3 zile pe săptămână aproximativ de calorii arse.