Cum să pierzi 3 kg de grăsime. Cura de slăbire

Cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

Bacsis Dacă câștigi 10 kilograme de mușchi în timp ce menții aceeași greutate corporală, te poți aștepta la o reducere semnificativă a procentului de grăsime corporală, cu 3 la sută sau mai mult.

Dacă doriți să slăbiți în timp ce câștigați mușchi, trebuie să vă reduceți aportul caloric general și să vă angajați într-o rutină regulată de antrenament care include atât exerciții aerobice, cât și exerciții de rezistență.

Reduceți caloriile Pasul 1 Reduceți aportul caloric.

Reduce caloriile

Este nevoie de un deficit de 3. Limitarea dimensiunilor porțiilor este o modalitate de a reduce consumul total de calorii.

cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

Pasul 2 Mănâncă mai multe fructe, legume, leguminoase și cereale integrale. După volum, puteți mânca mai multe alimente bogate în fibre decât cerealele rafinate, zaharurile rafinate și alte alimente procesate pentru a obține nutrienții de care aveți nevoie și pentru a vă satisface foamea.

Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti (Top 3 Sfaturi)

Pasul 3 Reduceți grăsimile, în special grăsimile saturate și trans. Prin restricționarea aportului, eliminați caloriile inutile din dietă, ajutându-vă să atingeți un deficit și să reduceți grăsimea corporală.

Pasul 4 Limitați aportul de zahăr rafinat. Zaharurile rafinate nu adaugă valoare nutrițională alimentelor dvs.

cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

Pasul 5 Bea multa apa. Consumul de apă vă ajută să vă minimizați aportul caloric la mese, deoarece apa conține zero calorii. Exercițiu Pasul 1 Faceți exerciții aerobice - cum ar fi jogging, ciclism, înot cum să pierzi 3 kg grăsime corporală mers plin de viață.

Contact Pierderea in greutate VS pierderea grasimii corporale Pierderea in greutate, sau, asa cum o numesc oamenii, slabitul, reprezinta o mare problema pentru multe persoane.

Exercitiile fizice cresc cheltuielile calorice. Țintește cel puțin 30 de minute de activitate moderat intensă în majoritatea zilelor săptămânii.

Cum să pierzi 3 kg de grăsime De ce nu reusesti sa slabesti - singurul motiv arde grăsime picantă Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza.

Pentru a arde grăsimile mai repede, antrenați-vă 60 de minute în majoritatea zilelor săptămânii, recomandă Institutul Național al Diabetului și al Bolilor Digestive și Renale. Pasul 2 Implicați-vă într-un sport competițional.

Cum să pierzi 3 kg de grăsime. Cura de slăbire

Pentru mulți oameni, este adesea dificil să faci 60 de minute de exerciții fizice pe zi. Pentru a vă ajuta să atingeți acest obiectiv, implicați-vă într-un sport de care vă bucurați - cum ar fi tenis, rachetă, fotbal, baschet, fotbal, hochei pe câmp sau baseball.

Atâta timp cât vă deplasați, ardeți calorii, ceea ce vă poate ajuta să atingeți deficitul pentru a reduce procentul de grăsime corporală.

cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

Pasul 3 Incorporează antrenamentul de forță în rutina de antrenament. Ridicați greutățile, lucrați cu benzi de rezistență cum slabim la burta pur și simplu folosiți propria greutate corporală pentru a crește volumul de muncă plasat pe mușchii voștri.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Cum să pierzi grăsimea corporală f Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza.

Două-trei zile pe săptămână este un obiectiv bun pentru activitățile de antrenament de forță. Bacsis Exemplu: Dacă cântăriți de lire sterline cu o masă corporală slabă de de lire sterline, aveți un procent total de grăsime corporală de 16 la sută.