18 exerciții simple și mai bune pentru a reduce grăsimea axilei - Exerciții

Cum să pierdeți grăsimea sub armpită

Exerciții 18 exerciții simple și mai bune pentru a reduce grăsimea axilei Creșterea grăsimilor oriunde poate fi obositoare și dură pentru a cum să pierdeți grăsimea sub armpită de acea grăsime. Dar cel mai evident și jenant loc pentru a avea grăsime este zona sutienului axilei sau în apropierea axilelor. Grăsimea din această zonă este vizibilă când ridici mâinile și te împiedică să porți orice mâneci și rochii cu tăieturi adânci.

Dar nu vă mai faceți griji, iată cele 18 exerciții simple și eficiente de reducere a grăsimii axilelor cu imagini. Cele mai bune exerciții pentru reducerea grăsimii axilare: Unele întinderi ajută la reducerea grăsimii din jurul zonelor axilei și tonifică mușchii fără a-i face să pară flascați. Consultați aceste 18 exerciții simple și mai bune pentru a reduce grăsimea de la axilă acasă. Salt frânghie: Saltul de coardă, sau cunoscut și sub numele de coardă de salt, este un mod distractiv de a pierde în cum să pierdeți grăsimea sub armpită în toate zonele nedorite.

Zonele includ zona sutienului axilei, picioarelor, mâinilor, șoldurilor și fesierilor.

Ar trebui să mănânc cartofi dulci pentru a pierde în greutate Trebui cartofi mănânc Pe scurt, consumul de alimente dulci dimineata favorizeaza consumul de alimente dulci si la pranz dar si pe tot parcusul zilei. Pentru pâine Purple și pentru a obține beneficiile de a pierde in greutate, ar trebui să fie utilizată ca bază de venituri violet de cartofi dulci, care face parte din grupul de alimente bogate in antociani, un puternic antioxidant prezent în legume mov sau rosu ca struguri, cireșe, prune, zmeură, mure și căpșuni. Cea mai bună opțiune pentru cei care doresc să piardă în greutate cu sănătatea este de a consuma o sursă complexă de carbohidrați cum ar fi cartofi dulci cu cel puțin 40 de minute înainte de antrenament. Voi da instrucțiuni pas cu pas despre ce trebuie făcut special pentru a opri consumul de bere o dată pentru totdeauna. Ar trebui să mănânc cartofi dulci pentru a pierde în greutate gr.

De asemenea, ajută la tonifiere și întărește mușchii afectați fără a-i face să cadă. Corzile de sărit sunt ușor disponibile pe piață și costă mai puțin.

Cele mai bune exerciții pentru reducerea grăsimii axilare:

Puteți sări cu această frânghie cu ambele picioare sau alternând și între picioare. Tot ce trebuie să rețineți este să nu atingeți cablul cu picioarele. Acesta este unul dintre exercițiile simple de reducere a grăsimii axilelor. Jab Cross cu gantere: Jabbing este o mișcare strălucită folosită în artele marțiale, cum ar fi boxul.

Forța cu care se face pasul vă ajută la arderea grăsimilor în zona axilei. Adăugarea de gantere este un bonus care pune mai multă presiune pe brațe și axile.

Cum să scapi de grăsime sub genunchi Genunchi scapi grăsime Add: yxotik45 - Date: - Views: - Clicks: Se beau două-trei căni pe zi. Iată ce trebuie să știi despre apariția punctelor de grăsime, dar și cum se tratează corect!

Cum se face: Stai drept și ai o distanță de lățimea umerilor între picioare. Țineți gantere cu o greutate de 4 până la 5 kg pe fiecare mână. Ridicați încet mâinile, împăturindu-le la coate și la gantere lângă piept, cu palmele orientate unul către celălalt.

Trebui cartofi mănânc

Acum scoate brațul drept cu o forță asemănătoare cu o lovitură. Apoi adu-l înapoi la piept. Faceți jabul cu mâna stângă. Repetați procesul alternând între mâini, ca și cum un boxer ar fi lovit.

Fă-o cât mai repede posibil. Încercați să o faceți de zece ori cu fiecare mână. Rândul vertical: Rândul vertical este un exercițiu care este folosit cu renume în antrenamentul cu greutăți. Utilizarea greutăților sau a ganterelor este un beneficiu suplimentar. Este un exercițiu compus care ajută la reducerea grăsimilor din zona axilei și a bicepsului. Cum se face: Stai drept cu gantere în mâini, cântărind 4 până la 5 kg fiecare.

Cum să scapi de grăsime sub genunchi |

Palmele ar trebui să fie orientate spre interior și să aibă un decalaj de lățime a șoldului între picioare. Aduceți încet mâinile în sus, ganterele atingându-se între ele și coatele formând un unghi de 60 de grade.

rai pierdere în greutate manuală

Ganterele tale trebuie să fie paralele cu solul. Rămâneți în poziție timp de 10 secunde. Repetați procesul de 10 până la 15 ori. Push-Ups: Dacă sunteți în cum să pierdeți grăsimea sub armpită unui antrenament care să ajute la reducerea grăsimii în zona axilei, împreună cu consolidarea forței superioare a corpului, atunci împingerea este o opțiune fantastică. Dacă este făcut corect, vă întărește și mușchii lombari și ai spatelui. Cum se face: Dormi pe podea cu fața spre pământ.

Păstrați picioarele drepte și palmele cu fața în jos lângă piept. Îndoiți coatele echilibrându-vă corpul pe mâini. Ridicați încet cum să pierdeți grăsimea sub armpită, echilibrându-vă pe primul loc pentru a pierde grăsimea corporală și degetele de la picioare.

Împingeți-vă corpul în sus și în jos fără a lăsa genunchii să se îndoaie și să atingă solul. Puteți începe cu zece repetări și crește încet numărul. Bicep Curl: După cum sugerează și numele, acest exercițiu vizează bicepsul, iar greutățile se adaugă și beneficiilor pe care le oferă deja. Făcând-o în mod regulat, vă veți ajuta să ardeți grăsimi în zona axilei și să tonificați mușchii. Cum se face: Trebuie să utilizați gantere care cântăresc între 4 și 5 kg pe fiecare mână.

Stai drept cu un spațiu între lățimea șoldului și ții ganterele cu palmele orientate spre exterior. Ridicați încet ambele brațe și pliați-le la coate, greutățile atingând umerii. Aduceți mâinile în jos în poziție de repaus.

cluburi de pierdere în greutate melbourne

Repetați aceeași procedură de 15 până la 20 de ori. Vezi mai mult: Cele mai bune exerciții pentru vițel 6.

Ar trebui să mănânc cartofi dulci pentru a pierde în greutate |

Apăsați tricepsul în jos: Tricepsul apăsat în jos sau tricepsul în jos este un antrenament de antrenament care ajută la întărirea tricepsului din spatele brațului.

Prin împingerea în jos a ceva împotriva rezistenței, vă puneți presiunea pe brațe, astfel axile arzând excesul de grăsime.

burner bun de grăsime pentru bărbat

Acesta este unul dintre cele mai bune exerciții pentru reducerea grăsimii axilelor. Cum se face: Stai drept, cu picioarele apropiate unele de altele și aplică un quadracarn pentru pierderea de grăsimi de rezistență ca un arc.

Trageți arcul în jos cât mai mult posibil. Acest proces pune presiune pe brațe și axile, creând o modalitate de a pierde grăsime în acele zone. Fă-o de 15 până la 20 de ori. Rândul de cablu așezat: Rândul de cabluri așezat este un exercițiu care are o tehnică de tragere care ajută la reducerea grăsimii din zona axilei.

1. Curățați-vă dieta

De asemenea, tonifică și întărește mușchii antebrațului și brațului. Cum se face: Aveți nevoie de un arc legat de cablu undeva pentru a crea rezistență la picioare, mâini și spate. Faceți o mișcare de canotaj care vizează mușchii superiori ai spatelui. Ține-ți spatele cât mai drept posibil. Reveniți la poziția inițială și repetați procesul pentru a face o întindere completă. Dar amintiți-vă întotdeauna să vă țineți spatele drept. Puteți repeta procesul de 15 până la 20 de ori.

Superman: După cum sugerează și numele, întinderea supermanului este un exercițiu care arată ca un zburător de supraom care vizează brațele și mușchii picioarelor.

poate patinajul cu role pentru a pierde în greutate

Așezând mâinile și picioarele în aer timp de cel puțin zece secunde, faceți posibilă arderea excesului de grăsime în zona axilei. Cum se face: Așezați-vă pe burtă plat pe saltea cu mâinile întinse în față. Păstrați degetele de la picioare și genunchi drepte.

supliment de pierdere în greutate sigură și rapidă

Ridicați mâinile și picioarele în număr de trei în același timp, în timp ce respirați, menținând mâinile și picioarele drepte. Rămâneți în această poziție timp de zece secunde. Expirați încet și reveniți în poziția culcat. Ar putea fi o provocare să rămâi în postură timp de 10 secunde la început.

Dar cu practica, puteți crește numărul. Frânghii de luptă: Frânghiile de luptă sunt un tip de exercițiu care ajută la arderea grăsimilor în zona axilei. De asemenea, vă îmbunătățește puterea cardiovasculară și chiar vă tonifică brațele.

Spre deosebire de grăsimea abdominală, grăsimea din axă nu îți crește șansele pentru probleme cronice de sănătate. Aceasta nu înseamnă că este mai tolerabil să te descurci. Încă poate provoca sentimente de frustrare și scăderea stimei de sine.

Vă crește ritmul cardiac, iar transpirația este, de asemenea, foarte mare, prin care există arsuri de grăsimi. De asemenea, îmbunătățește forța musculară și a miezului.

Cum se face: Țineți cablurile la capătul brațului în fața dvs. Ar trebui să existe o distanță între cum să pierdeți grăsimea sub armpită umerilor între brațe.

Ridicați brațele cu frânghiile care se deplasează în sus și în jos. Continuați să alternați între mâini și faceți trei până la patru seturi timp de una până la două minute. De asemenea, puteți trânti corzile pe podea în loc să cum să pierdeți grăsimea sub armpită valuri. Jacks-uri: Este unul dintre cele mai bune exerciții care pot fi făcute la confortul casei dvs. De asemenea, tonifică mușchii coapselor și brațelor. Cum se face: Stai drept cu picioarele unite și cu mâinile așezate lateral.

Încercați să vă mențineți genunchii și coloana vertebrală drept. Ridicați mâinile și săriți cu picioarele despărțite simultan. Puteți simți presiunea în subsuori și mâini atunci când vă mișcați picioarele cu o smucitură, aduceți picioarele înapoi împreună și mâinile în lateral.

Repetați procesul de zece ori pentru trei seturi. Vezi mai mult: Cel mai bun exercițiu pentru clanșe Îndoiți-vă lateral în timp ce stați: Îndoirea laterală pune presiune pe axile dvs.

De asemenea, ajută la tonificarea zonei axilei, taliei și a părților laterale. Cum se face: Îndoiți picioarele și așezați-vă pe un covor de yoga. Asigurați-vă că spatele este drept și așezați palma stângă pe talie. Ridicați încet mâna dreaptă în sus și îndoiți umerii, gâtul și capul spre partea dreaptă. În timp ce o faceți, puteți simți presiune asupra zonei axilei. Încercați să rămâneți în poziția respectivă cât mai mult timp și reveniți la poziția inițială.

Repetați același lucru pe cealaltă parte de cel puțin 20 de ori. Triceps Stretch: Acesta este un exercițiu de întindere care vizează zona sutienului axilei și vă ajută să tonificați zona lăsată odată ce pierdeți grăsimea nedorită.

Greutate zile dieta

De asemenea, vă permite să vă tonificați și brațele. Cum se face: Stai drept cu picioarele la un picior depărtat. Alegeți o ganteră într-o mână care cântărește 4 până la 5 kilograme.

Țineți genunchii și spatele drept. Ridicați îndoirea dreaptă a mâinii stângi la cot spre dreapta în partea din spate a capului cu gantere. Acum ridicați încet mâna stângă fără a îndoi cotul, creând presiune în zona axilei. Pentru a vă susține mâna stângă, așezați brațul drept în manșonul interior. Repetați acest proces de zece ori pe fiecare parte și faceți 2 până la 3 seturi cu ambele mâini.

componente de ardere a grăsimilor

Exerciții de alpinism: Exercițiile de alpinism vă ajută să reduceți grăsimea la subsuori, deoarece acest lucru pune presiune în această zonă. De asemenea, pune presiune asupra întregului corp, ceea ce vă permite să vă mențineți și un corp sănătos. Cum se face: Așezați palmele și degetele de la picioare atingând podeaua.

Păstrați cum să pierdeți grăsimea sub armpită, mâinile, coatele și genunchii cât mai drepți posibil fără a atinge solul. Acum ridicați și îndoiți genunchiul stâng spre piept. Schimbați imediat piciorul de la stânga la dreapta în timp ce picioarele sunt în aer.

Nu uitați să vă păstrați corpul drept în timp ce lucrați la această întindere. Repetați exercițiul pentru un minut cât mai repede posibil pentru a reduce grăsimea axilei. Puteți crește timpul încet. Brațul rotativ: Acesta este un exercițiu care vizează în mod explicit mușchii axilelor, brațelor și umerilor.

O băutură militară pentru a arde grăsimea și a pierde în greutate recomandată de medici de la 100 kg