Cum să obții abdominale bune (pentru femei)

Cum să ardeți grăsimea și să faceți abs

pierde grăsimea de burtă în 30 de zile apk trebuie să piardă în greutate în 6 zile

Oblic intern. Este important să mențineți forța în toți acești mușchi. Mușchii abdominali puternici pot ajuta la îmbunătățirea posturii și echilibrului. De asemenea, pot ajuta la reducerea durerilor de spate și la creșterea flexibilității 1, 2, 3, 4.

Cele mai bune 10 antrenamente pentru femei pentru a obține șase pachete de abs

Există două tipuri de grăsime abdominală Excesul de grăsime abdominală sau grăsimea din abdomen este asociat cu un risc mai mare de rezistență la insulină, diabet zaharat tip 2 și boli de inimă 5. Obezitatea abdominală este, de asemenea, una dintre principalele cauze ale sindromului metabolic 6, 7.

pierderea în wiki de alimentare cu greutate vyvanse provoacă pierderea în greutate

Cu toate acestea, nu toate grăsimile abdominale sunt create egale. Există două tipuri - grăsime subcutanată și grăsime viscerală. Grăsime subcutanata Acesta este tipul de grăsime pe care îl puteți ciupi. Este localizat sub piele, între piele și mușchi.

Grăsimea subcutanată nu are legătură directă cu riscul metabolic.

Cum să obții abdominale bune (pentru femei)

În cantități moderate, nu vă va crește dramatic riscul de boală 8, 9. Grasime viscerala Acest tip de grăsime este localizat în cavitatea abdominală din jurul organelor tale interne. Este legat de sindromul metabolic și de stările de sănătate, cum ar fi diabetul de tip 2 și bolile de inimă 8, 9, Grăsimea viscerală este activă hormonal.

Eliberează compuși care influențează mai multe procese legate de boli în corpul uman Având abdominal puternic, muscular nu este suficient Exercitarea mușchilor abdominali îi va consolida.

Cu toate acestea, răsucirea, zdrobirea și îndoirea laterală nu vă vor face vizibili mușchii abdominali dacă sunt acoperiți de un strat gros de grăsime. Când este prezentă în cantități mari, grăsimea subcutanată sub piele vă va împiedica să vă vedeți mușchii abdominali. Pentru a avea abs definite sau un pachet de șase, trebuie să scapi de grăsimea subcutanată din cum să ardeți grăsimea și să faceți abs abdominală.

cum de a pierde greutatea buricului peste 50 de ani poate pierderea în greutate cauza tinitus

Exercițiile Ab ard grăsimile din burtă? Mulți oameni fac exerciții ab, deoarece vor să piardă grăsimea din burtă. Cu toate acestea, dovezile sugerează că exercițiile vizate de ab nu sunt foarte eficiente.

EXERCIȚIILE AB VĂ AJUTĂ SĂ ARDEȚI GRĂSIMEA DIN BURTĂ? - WEIGHTMANAGEMENT - 2021

Cu toate acestea, studiile arată că nu te vor ajuta să scapi de grăsimea din burtă. Un studiu a urmat 24 de persoane care au făcut ab exerciții de 5 zile pe săptămână timp de 6 săptămâni. Numai acest antrenament nu a redus grăsimea din burtă subcutanată Un alt studiu a testat efectele unui program de sit-up de 27 de zile.

S-a constatat că nici dimensiunea celulelor de grăsime, nici grosimea subcutanată a grăsimii de grăsime nu au scăzut Acest lucru nu este valabil numai pentru zona abdominală. Se aplică tuturor zonelor corpului. De exemplu, un studiu a cerut participanților să finalizeze 12 săptămâni de antrenament de rezistență, exercitând doar brațul lor non-dominant.

Au măsurat grăsimea subcutanată înainte și după program și au descoperit că participanții și-au pierdut grăsimea pe tot corpul, nu doar în brațele antrenate Mai multe alte studii au arătat rezultate similare 15, 16, 17, Cu toate acestea, unele studii nu sunt de acord Unele studii par să contrazică rezultatele de mai sus.

Există două tipuri de grăsime abdominală

Un studiu a testat dacă reducerea locului a scăzut grăsimea subcutanată a brațului. S-a constatat că exercițiile fizice într-o zonă specifică a brațului au redus grăsimea din acea zonă Un alt studiu a examinat dacă localitatea grăsimii subcutanate a contat.

Acesta a comparat grăsimea subcutanată pe lângă mușchii de lucru cu grăsimea de lângă mușchii în repaus. Interesant, indiferent cât de intens este exercițiul, fluxul de sânge și descompunerea grăsimii au fost mai mari în grăsimea subcutanată care a fost aproape de mușchii activi Cu toate acestea, metodele sau tehnicile de măsurare utilizate în aceste studii ar putea fi motivul rezultatelor conflictuale.

  1. CUM SĂ SCAPI DE STRATUL DE GRĂSIME PESTE ABS - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  2. Pierdere în greutate dewitt ny
  3. EXERCIȚIILE AB VĂ AJUTĂ SĂ ARDEȚI GRĂSIMEA DIN BURTĂ? - WEIGHTMANAGEMENT -

Cele mai bune exerciții pentru pierderea grăsimilor Unul dintre motivele pentru care pierderea de grăsime direcționată nu funcționează este aceea că celulele musculare nu pot utiliza în mod direct grăsimea conținută în celulele grase. Masa de grăsime trebuie descompusă înainte de a putea intra în fluxul sanguin. Această grăsime poate proveni de oriunde în corp și nu doar din partea corpului care este exercitată.

Mănâncă corect

În plus, a face sit-up și crunches nu este deosebit de eficient pentru a arde calorii. Ce exerciții ar trebui să faci?

Exerciții obișnuite, cu întregul corp, îți vor grăbi metabolismul și vor arde calorii și grăsimi. Exercitarea aerobă cardio poate fi, de asemenea, eficientă în direcționarea grăsimii viscerale a buricului Intensitatea joacă și un rol. Exercițiul moderat sau cu intensitate ridicată poate reduce masa de grăsime din burtă, comparativ cu exercițiile aerobice de intensitate mică sau antrenamentul de forță 22, În plus, trebuie să faceți exerciții fizice des dacă doriți să obțineți rezultate semnificative De exemplu, faceți cardio cu intensitate moderată timp de 30 de minute, cinci zile pe săptămână sau cardio cu intensitate ridicată timp de 20 de minute, trei zile pe săptămână Modificările musculare care au loc ca răspuns la exerciții fizice promovează și pierderea de grăsime.

Cu alte cuvinte, cu cât crești mai multă masă musculară, cu atât vei arde mai multă grăsime Combinarea mai multor tipuri de exerciții poate fi eficientă Exercițiul intermitent de intensitate mare HIIE este o altă abordare care s-a dovedit a reduce grăsimea corporală mai eficient decât exercițiile aerobice standard 22, 26, 27, HIIE este un tip de antrenament pe intervale care combină scurte perioade de exercițiu de intensitate înaltă urmate de perioade de recuperare ușor mai lungi, dar mai puțin intense Aspectele HIIE care îl fac eficient includ suprimarea apetitului și arderea mai mare a grăsimilor în timpul și după exercițiu Mai mult decât atât, combinarea antrenamentului de rezistență și exercițiul aerobic s-a dovedit a fi mai eficientă decât antrenamentul aerobic singur 29, Chiar dacă nu doriți să faceți HIIE sau antrenament de rezistență, studiile au arătat că doar plimbările rapide obișnuite pot reduce eficient și grăsimea din burtă și grăsimea totală a corpului 31, Există adevăr în acest sens, deoarece o alimentație bună este esențială dacă doriți să pierdeți grăsimea corporală.

Gândește-te dincolo de burta ta

Pentru început, reduceți consumul de alimente procesate. Acestea sunt în mod obișnuit ambalate cu zahăr și sirop de porumb cu fructoză mare. Mâncarea prea multă zahăr poate provoca creștere în greutate și crește riscul de boli metabolice 33, În schimb, concentrați-vă pe consumul de cantități mai mari de proteine. Creșterea aportului de fibre este o altă strategie bună pentru pierderea în greutate.

S-a dovedit că legumele bogate în fibre solubile ajută la pierderea în greutate.

Ce sunt muschii abdominali (abs)?

Cum să ardeți grăsimea și să faceți abs pot crește sentimentele de plinătate și scad aportul de calorii în timp 39, 40, Controlul porțiunii este un alt instrument eficient, deoarece s-a demonstrat că moderarea aportului alimentar ajută la pierderea în greutate 42, Atingerea unui deficit caloric pe termen lung este crucială pentru pierderea în greutate și a grăsimii din burtă.

Studiile arată că oamenii pot pierde cum să ardeți grăsimea și să faceți abs din burtă, fie printr-un exercițiu aerobic de intensitate moderată sau puternică, atât timp cât mențin un deficit caloric 44, Cum să pierzi grăsimea din burtă eficient Dovezile arată că nu poți pierde grăsimea din burtă prin exercitarea abdomenului singur.

Pentru pierderea totală de grăsime corporală, utilizați o combinație de exerciții aerobice și antrenament de rezistență, precum ridicarea greutăților.

În cel mai bun mod pierde grăsimea de burtă inferioară, mănâncă o dietă sănătoasă, cu o mulțime de proteine, fibre și controlul porțiilor - toate acestea sunt dovedite pentru a ajuta la reducerea grăsimilor corporale.

Aceste metode te vor ajuta să arzi calorii, să îți grăbești metabolismul și te vor face să pierzi grăsime. Acest lucru va cauza în cele din urmă pierderea de grăsime din burtă și vă va oferi stomacul mai plat.