Cum să pierzi grăsimea toracică pentru bărbați - Stil de viață sănătos

Cum de a pierde grăsimea toracică cu greutăți, Transpiră kilogramele în plus

Care este cel mai bun mod de a pierde grăsimea toracică și cea abdominală? Indiferent de câte apăsări toracice și abdominale faceți, grăsimea din piept și din jurul taliei nu dispare.

Ce trebuie să faceți pentru a ajuta la pierderea grăsimii toracice

Acest lucru se datorează faptului că cum de a pierde grăsimea toracică cu greutăți localizată a grăsimii este un mit. Exercițiile la fața locului întăresc doar mușchii de sub grăsime.

cum de a pierde grăsimea toracică cu greutăți

Pentru a reduce grăsimea în anumite zone cu probleme, este necesară o strategie pentru întregul corp. Aceasta înseamnă să mâncați o dietă echilibrată și să vă exercitați în mod regulat.

cum de a pierde grăsimea toracică cu greutăți

Urmăriți aportul caloric Pentru a pierde grăsimea corporală, trebuie să cheltuiți calorii făcând exerciții regulate și consumând puține calorii. Când o faceți conștient, veți obține un deficit caloric.

Exerciții pentru a reduce grăsimea toracică la domiciliu

Institutul Național pentru Inimă, Plămâni și Sânge recomandă evitarea pierderii în greutate mai mari de 2 kilograme pe săptămână pentru siguranță. Există 3.

  • Aplicația de pierdere în greutate pentru a partaja cu prietenii
  • La pachet Prezentare generală Țintirea grăsimii toracice poate fi o provocare.
  • Pierde grăsime toracică fără greutate Dietele sănătoase Pentru a slăbi într-o săptămână
  • Burner de grăsime spalovac tukov
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Pierde grăsime la umăr, Account Options La pachet Prezentare generală Direcționarea grăsimii în piept poate fi dificilă.

Transpiră kilogramele în plus Pentru a slăbi, faceți exerciții cardiovasculare timp de câteva zile; veți pierde în greutate pe tot corpul, inclusiv în piept și abdomen. Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor recomandă minimum de minute pe săptămână sau 30 de minute de cardio moderat-intens cinci zile pe săptămână.

Cum să pierzi grăsimea toracică pentru bărbați

Aceasta include urcarea scărilor, jogging, dans, sărituri pe coardă, ciclism sau înot. American Council on Exercise recomandă încorporarea unor intervale de intensitate cum de a pierde grăsimea toracică cu greutăți în rutina dvs.

În timpul acestui tip de antrenament, alternați perioade bruște de exerciții viguros-intense și perioade de exerciții moderate-intense.

cum de a pierde grăsimea toracică cu greutăți

De exemplu, ar trebui să alternați între o alergare de 2 minute și o alergare de un minut. Ridicați greutățile pentru a menține mușchiul Efectuarea a 2 sesiuni de 30 de minute de întărire și antrenament pe tot corpul pe săptămână vă poate ajuta să construiți și să mențineți țesutul muscular.

cum de a pierde grăsimea toracică cu greutăți

Acest lucru vă avantajează aspectul și favorizează pierderea în greutate; Comparativ cu grăsimea, mușchii ocupă mai puțin spațiu și folosesc mai multe calorii pentru a se susține.

Pentru stomac și piept, Consiliul American pentru Exerciții recomandă să faceți unele dintre cele mai eficiente exerciții, cum ar fi ședințele pe bicicletă, apăsările pe bancă cu o greutate, ședințele pe o minge de exerciții, muștele pe un aparat de punte, ridicări de genunchi în scaunul căpitanului și câteva treceri de cablu.

Fii atent la ce mănânci Dacă nu faceți modificări în dieta dvs. Puteți cheltui calorii cu exercițiile fizice, dar dacă continuați să mâncați alimente care vă sabotează dieta, cu siguranță veți recâștiga acele calorii și greutatea dvs.

Pierde grăsime la umăr, Account Options

Reducerea dimensiunilor porțiilor și consumul de gustări sănătoase, cu conținut scăzut de calorii, în loc de cele care sunt opuse, pot evita acest lucru. Dieta ta nu ar trebui să se simtă atât de restrictivă; Ar trebui să fie ușor să-l întreții și să-l faci un lucru firesc în viața ta. Mai multe articole Făcând crunch-uri în fiecare zi reduce burta?

cum de a pierde grăsimea toracică cu greutăți

Hesson Institutul Național al Inimii, Plămânilor și Sângelui: Fapte despre o greutate sănătoasă Centrul medical al Universității din Rochester: ridicându-vă drumul spre pierderea în greutate American Council on Exercise: ACE-Sponsored Research: Top 3 Cele mai eficiente exerciții toracice American Council on Exercise: New Study Puts the Crunch on Inefective Ab Exercices Un nou studiu demistifică exercițiile abdominale ineficiente Centre pentru controlul și prevenirea bolilor: activitate fizică pentru toată lumea Kimberly Caines este un model, scriitor și antrenor autorizat de fitness fizic, care a fost publicat pentru prima dată în Caines este licențiată în jurnalism la Colegiul Mercurius din Olanda și își scrie primul roman.