cum să slăbești rapid: un ghid final pentru Adolescenți

Cum de a pierde adolescentul de grăsime, Cum să ajute adolescentul să slăbească

Dr. Florin Ioan Bălănică: ”Cură de slăbire sau stil de viață” - la Canal 33 supermom slăbit mama

Pagina principala » Sport și fitness » Cum se pierde o greutate de stomac de 14 cum de a pierde adolescentul de grăsime Cum se pierde o greutate de stomac de 14 ani?

Un adolescent cu un vârf de brioșă poate fi în mod special conștient de aspectul ei.

pierdere în greutate companiile din uganda metilfenidat pierderea în greutate

Extra grasime de burtă, de asemenea, pune un tânăr de 14 ani, cu risc de a dezvolta factori de risc pentru condițiile de adult, cum ar fi diabetul de tip 2 și boli de inima. Pierderea de grăsime de stomac necesită schimbare de obiceiuri, care pot fi provocatoare.

De câte calorii au nevoie adolescenții?

Vestea bună este că acest stil de viață nou va ajuta adolescenta să-și gestioneze greutatea și sănătatea pe viață. Adolescenți care se încălzesc pe covoare într-o clasă de exerciții. O revizuire publicată în ediția din mai a medicului și medicinii sportive arată că există dovezi puternice potrivit cărora exercițiile aerobice pot reduce dimensiunea taliei, grăsimea corporală și grăsimea abdominală la adolescenți.

Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor recomandă un minim de 60 de minute pe zi de activitate fizică - majoritatea dintre acestea ar trebui să fie activitate aerobă.

La început, 60 de minute pe zi pot părea ca o mulțime - mai ales dacă nu sunt obișnuit cu această mișcare prea mare - atât de ușor de a-și exercita treptat. Începeți cu doar 10 până la 15 minute pe zi și creșteți treptat timpul pe care îl angajați să îl exercitați în mai multe săptămâni.

Cum să crească rapid adolescent de grăsime?

Rularea și călărirea unei biciclete sunt activități comune pe care o persoană de 14 ani o poate face cu ușurință pentru a deveni activă, dar contează și participarea la sporturile de echipă, mersul pe câine sau aderarea la o clasă de dans. Părinții pot încuraja activitatea prin invitarea copiilor lor în vârstă de 14 ani la plimbări sau prin aderarea lor la o cursă de fitness la centrul de recreere local sau la sala de sport. A deveni mai puternic O vîrsta de 14 ani poate să nu fie gata să ridice buline mari, dar poate participa la exerciții de întărire care îmbunătățesc masele musculare și densitatea osoasă.

pierdere rapidă în greutate 10 kg herbalife slabire

Calisthenica simplă, cum ar fi flotările și trage-up-uri, este suficientă pentru adolescenți. Un program de antrenament de greutate sub îndrumarea unui antrenor sau antrenor poate fi potrivit pentru unii adolescenți. Cea mai slabă persoană din vârsta de 14 ani devine, cu atât mai multe calorii arde zilnic, ceea ce face mai ușoară scăderea în greutate, în special în jurul stomacului. Mâncând bine Modificările dietetice simple pot ajuta o femeie de 14 ani să-și contureze burta.

partenerul meu trebuie să piardă în greutate ceai de ovaz pt slabit

În loc de a depriva și de a sări peste mese, încurajați obiceiurile alimentare sănătoase. Inclusiv mai multe legume proaspete reducând în același timp consumul de alimente gustate prelucrate, cum ar fi chips-uri, amestecuri de snack-uri, batoane de cereale și dulciuri. Învățați un băiat de 14 ani să opteze pentru carne la grătar sau coapte, decât pe variante prajite, și să aleagă o salată laterală sau o supă pe bază de bulion în loc de cartofi prăjiți sau de ceapă.

🍀Cum scapi de burta? 10 solutii de dat burta jos - Eu stiu TV

Încurajați-o să pregătească un pranz sănătos pentru școală și să consume un mic dejun nutritiv în fiecare zi. Sandwich-urile pe pâine integrală de cereale, umplute cu carne slabă, iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, fructe cum de a pierde adolescentul de grăsime, fulgi de ovăz, cereale integrale, brânză cu conținut scăzut de grăsimi și legume tăiate sunt alegeri sănătoase.

Încurajați consumul de boabe și fructe integrale, care conțin fibre sănătoase pentru inimă.

Pierde grăsimea de pe burtă pentru un tip adolescent

Un studiu publicat în "Jurnalul de Endocrinologie și Metabolism" în anul a constatat că adolescenții care au inclus cele mai mari cantități de fibră în dietele lor aveau și cele mai puțin viscerale sau stomacale. Barierele la schimbare Obținerea unui copil de 14 ani care să renunțe la toate alimentele preferate și să adopte un stil de viață activ nu se va întâmpla peste noapte.

În timpul adolescenței, copiii pot criticse referă la aspectul lor și de a reacționa exagerat ia anumite nuanțe. Pentru greutatea sa, și fetele și băieții nu sunt rareori pretenții, iar ei sunt nemulțumiți nu numai excesul de greutate, dar, de asemenea, deficitul lor. Pentru că mama mea poate fi nedumerit de problema de modul în care cresc rapid adolescent de grăsime, și metode trebuie să fie complet sigur. În timpul adolescenței, copiii cresc brusc și brusc, iar greutatea pur și simplu nu are timp să se schimbe atât de repede.

Poate că pașii pe care îi ia la început sunt la fel de simpli ca renunțarea la sifonul zahăr și o plimbare de 10 minute în fiecare zi după școală. Chiar și aceste eforturi mici pot face diferența.

Pierde grăsimea din burtă pentru un adolescent

Pentru a deveni mai activ, adolescenții - în special fetele - trebuie să depășească rezistența lor internă la exercițiu și percepția lor asupra a ceea ce înseamnă exercitarea, notează un raport din în "BioMed Research International". Acest lucru poate necesita timp și un bun mentor. Părinții pot începe prin stabilirea unui bun exemplu prin trăirea unui stil de viață sănătos și activ și prin alegerea hranei nutritive.