Datoria de somn: Poți să ajungi vreodată din urmă?

Cât de mult pierdeți somnul

  • Cum să dormi mai bine în această perioadă 11 apr.
  • Pierdeti in greutate in timpul somnului
  • Sus - Dormiti suficiente ore.

Studiul care a determinat declarația a implicat doar 20 de persoane, dintre care niciuna nu avea boala Alzheimer. Au fost urmăriți pe parcursul a doar două nopți de somn monitorizat.

subțire în jos în 1 săptămână cum poți să ți scrii degetele

În acea perioadă li s-a permis să doarmă cât au vrut pentru prima noapte, iar apoi în a doua noapte au fost ținute treji de o asistentă. Această proteină se găsește în cantități mai mari la persoanele cu boala Alzheimer, deși nu este clar dacă pur și simplu să ai niveluri mai ridicate de ea pentru o perioadă scurtă de timp crește riscul de Alzheimer.

Cum să dormi mai bine în această perioadă

Această scurtă evaluare nu oferă nicio dovadă că acești oameni de vârstă mijlocie ar continua să dezvolte Alzheimer dacă ar continua să aibă nopți nedormite. Nu știm cum pot varia nivelurile lor de beta-amiloid în timp. Din această cercetare nu putem trage concluzii despre relația dintre somn și boala Alzheimer.

Tot ce putem spune este că, în general, a dormi o noapte cât de mult pierdeți somnul aduce alte beneficii importante pentru sănătatea fizică și mentală - puteți citi aici despre cum să dormiți mai bine. De unde a venit povestea? Titlurile presei britanice au fost inutil de alarmante. Și pentru unii oameni, cum pierdere în greutate nhs fi părinții unui nou-născut, somnul tulburat este o apariție zilnică.

DATORIA DE SOMN: CE îNSEAMNĂ PENTRU SĂNĂTATEA TA ȘI CUM O POȚI ACHITA - SĂNĂTATE -

Ce fel de cercetare a fost aceasta? Acesta a fost un studiu experimental în care cercetătorii au influențat tiparele de somn ale participanților pentru a analiza efectele privării de somn. Există o mulțime de moduri diferite în care acest cât de mult pierdeți somnul ar fi putut fi îmbunătățit.

sfaturi de pierdere în greutate umor poate ceaiul lipton arde grăsime

În mod ideal, am avea nevoie de un studiu care să evalueze nivelurile de beta-amiloid ale oamenilor de-a lungul timpului pentru a vedea cu ce au început și cum au variat de la o zi la alta. Ai putea apoi să te uiți la nivelurile de beta-amiloid pe parcursul mai multor nopți de somn bun urmate de somn slab și apoi somn bun din nou pentru a obține o indicație a cât de mult sunt influențați de somn.

Nu pierdeți somnul din cauza rapoartelor că o noapte proastă poate provoca demență - Healths -

Un studiu controlat randomizat care a comparat persoanele alocate perioadelor de somn bun și rău ar putea oferi o idee și mai bună despre efectul direct al somnului. Acest proiect de studiu s-ar asigura că cele două grupuri sunt similare în toate modurile, în afară de cantitatea de somn pe care o aveau oamenii.

  • Linia de jos Compensarea somnului pierdut Poți compensa somnul pierdut în noaptea următoare?
  • Cum să dormi mai bine în această perioadă - Revista Biz - prima revista de afaceri din România
  • Somnul vă ajută să slăbiți: stiința a dovedit-o deja!

Dar chiar și cu un studiu, ar fi greu de văzut dacă modificările pe termen scurt ale beta-amiloidului ar fi asociate cu riscul dezvoltării bolii Alzheimer. Un studiu de cohortă care a urmat un număr mare de persoane pe perioade lungi de timp, efectuând scanări periodice ale creierului și evaluări ale somnului, apoi examinând cine a dezvoltat Alzheimer, poate fi cel mai bun mod de a explora această posibilă legătură.

6 beneficii ale unui somn odihnitor și ale unei saltele de calitate

Cât de mult pierdeți somnul este puțin probabil ca acest lucru să fie fezabil atât din cauza costurilor probabile implicate, cât și a duratei de timp de urmărire care ar fi probabil necesară pentru a face o evaluare pierderea de grăsimi rhubarb. Ce a implicat cercetarea? Doar 20 de persoane sănătoase cu vârste cuprinse între 22 și cât de mult pierdeți somnul de ani în medie 40 de ani au efectuat scanări cerebrale pentru a măsura cantitatea de beta-amiloid din creier.

Cercetătorii au exclus persoanele cu o serie de condiții de sănătate fizică și mentală, inclusiv orice antecedente de consum abuziv de alcool sau substanțe, persoanele care au luat orice medicamente eliberate pe bază de rețetă și cei care au luat recent sedative, stimulente sau analgezice puternice.

Fiecare persoană din studiu a fost măsurată după un somn bun și după lipsa de somn la centrul de cercetare.

Datoria de somn: Poți să ajungi vreodată din urmă?

Somnul de noapte bună a presupus să dormi între orele șio asistentă medicală verificând la fiecare oră dacă persoana dormea. Scanarea creierului a fost programată pentru prânz. Privarea de somn presupunea trezirea la 8 dimineața înainte și fiind însoțită de o asistentă medicală care se asigura că nu adorm deloc înainte de a fi scanate a doua zi la Scanările au durat în jur de 2 ore și oamenii au fost încurajați să asculte muzică în timpul scanării pentru a se menține treji.

Nu au fost permise băuturi cu cofeină timp de 24 de ore înainte sau în timpul studiului și nu a fost permisă mâncarea între miezul nopții și micul dejun. Pe lângă beta-amiloid, cercetătorii au folosit și chestionare pentru a evalua starea de spirit a oamenilor și au analizat dacă au anumite gene asociate cu un risc mai mare de boală Alzheimer. Care au fost rezultatele de bază?

Nu pierdeți somnul din cauza rapoartelor că o noapte proastă poate provoca demență

Cu toate acestea, a existat o mulțime de variații de la o persoană la alta. Nu a existat nicio asociere cu vârsta, sexul sau probabilitatea genetică a persoanei de a avea Alzheimer. Studiul a arătat, de asemenea, că starea de spirit a oamenilor a fost mai proastă după lipsa de somn comparativ cu somnul bun și că persoanele care au avut o creștere mai mare a beta-amiloidului au avut cea mai mare schimbare a dispoziției.

De ce Dormim?

Cum au interpretat cercetătorii rezultatele? Ei speculează că îmbunătățirea obiceiurilor de somn ar putea fi o modalitate potențială de prevenire a bolii Alzheimer. Concluzie Acest studiu are multe limitări. Deși indică câteva căi pentru mai multe cercetări, nu putem trage concluzii fiabile din aceasta cu privire la orice posibilă influență a somnului asupra riscului Alzheimer.

Pierdeti in greutate in timpul somnului

Cea mai mare problemă este că acesta a fost un studiu minuscul al unui eșantion de adulți sănătoși de vârstă mijlocie - niciunul dintre ei nu avea semne de demență. A fost o intervenție și o evaluare foarte scurte și nu a existat o urmărire pe termen lung a persoanelor implicate. Probabil va fi dificil să aduni evaluări periodice ale unui număr mare de oameni de-a lungul timpului pentru a răspunde mai fiabil la întrebarea dacă lipsa somnului poate influența riscul de Alzheimer.

Din păcate, această cercetare nu ne aduce mai departe înainte de a răspunde posibilelor cauze ale Alzheimerului.

pierdere în greutate elixir pierderea în greutate înainte și după femei

Acumularea de β-amiloid în creierul uman după o noapte de lipsă de somn PNAS. Publicat online 9 aprilie