Exerciții recomandate pentru eliminarea grăsimii din picioare

Cheile pentru pierderea grăsimilor, Account Options

cheile pentru pierderea grăsimilor

Mersul rapid: cheile pentru a fi în formă, arderea grăsimilor și pierderea în greutate Mersul pe jos este unul dintre cele mai bune exerciții pentru sănătate, potrivit Universității Harvard și este un obicei pe care ar trebui să îl încorporezi deja în rutina ta, deoarece este un mod confortabil de a te menține în formă și de a arde calorii.

Poate că nu ai timp să mergi la sală sau nu îți place.

Detoxbyandreea > arderea grăsimilor abdominale funcționează pastile pe care le iei o dată pe zi

Alergarea sau mersul pe bicicletă s-ar putea să nu fie lucrul tău. S-ar putea să urăști burpeele, flotările sau ședințele și că a ta nu este o rutină de antrenament. Dar mergeți sau mergeți și, dacă este mai rapid, este ceva care este la îndemâna celor mai mulți.

Și se dovedește că, potrivit Universității Harvard SUAuna dintre cele mai prestigioase instituții academice din lume, este unul dintre cele mai bune exerciții pentru sănătate, pe care le putem efectua cu ușurință timp de de minute. Și cu aceasta, ne-am întâlni confortabil cu recomandările Organizației Mondiale a Sănătății OMS de a efectua cel puțin de minute pe săptămână de activitate fizică aerobă, de intensitate moderată, adică echivalentul a 30 de minute de exercițiu fizic timp de 5 zile pe săptămână.

O dietă bună este esențială pentru a reduce grăsimile din picioare

Un obiectiv destul de realist împotriva căruia scuzele nu merită. Și nu trebuie să faceți faimoșii Dacă o faci, grozav. Cu cât mergi mai mult cu atât mai bine, dar nu este mai puțin adevărat că poate fi un obiectiv dificil de atins sau direct inaccesibil pentru mulți.

cheile pentru pierderea grăsimilor

Și adevărul este că o investigație recentă efectuată de experți de la Brigham and Women's Hospital din Boston Zerul ajută la arderea grăsimilor indică cheile pentru pierderea grăsimilor că parcurgerea a doar 4. Și riscul se stabilizează în jurul valorii de 7.

Important este să treci dincolo de obsesie.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Ce este mersul repede? Acum să trecem la miezul problemei.

cheile pentru pierderea grăsimilor

Mersul rapid poate fi un concept prea neclar dacă nu există nicio referință. Vom da câteva: După cum este împărtășit de Colegiul American de Medicină Sportivă ACSM pentru acronimul său în englezăa considera mersul pe jos ca un exercițiu aerob ar trebui să se facă cu o viteză medie de 5 kilometri pe oră, care s-ar traduce în cheile pentru pierderea grăsimilor ar dura aproximativ de minute pentru a ajunge la faimoasele O cerință pe care nici măcar OMS nu îndrăznește să o întrebe, așa cum am comentat anterior, prin urmare, ținând cont de cercetările menționate anterior, ar fi suficient să se finalizeze aproximativ 45 de minute cu această viteză.

În acest caz, potrivit cercetătorilor viteza ideală pentru a obține efectul maxim asupra sănătății, ar fi echivalentă cu deplasarea la fiecare kilometru între 8,5 și 12 minute. Le vom împărți în 8 generice și 2 axate pe slăbire.

Mergeți repede: obiectivul sănătății.