Carbohidrați-grăsimi-proteine: Distribuția ideală pentru o pierdere ușoară în greutate

Cea mai bună pierdere a grăsimilor macro. # 2: Proteine

Distribuția macronutrienților Opriți numărarea caloriilor. Pentru a scăpa de kilogramele în exces fără să vă faceți griji pentru corpul dvs.

inițiative de pierdere în greutate guvernamentală pierdere în greutate lexington nc

Macronutrienții sunt numiți ingredientele pe care corpul nostru le are nevoie în cantități mari în fiecare zi. Această categorie include carbohidrații, proteinele și grăsimile. Fiecare componentă are diferite funcții în organism și își joacă propriul rol în slăbire.

În acest articol vei descoperi:

De fapt, ele sunt principala sursa de energie pentru aproape toate celulele umane, explica Mascha Davis, purtator de cuvant al Academiei Americane de Nutritie si Dietetica. Carbohidrații sunt metabolizați rapid și transformați în glucide simple, care trec în sânge și apoi sunt stocate în ficat și mușchi ca glicogen.

Zaharurile din sânge în combinație cu glicogenul reprezintă "combustibilul" pentru exerciții fizice și alte activități care necesită energie. Carbohidrații contribuie, de asemenea, la eliberarea serotoninei, un neurotransmițător care promovează buna dispoziție și un sentiment de bunăstare. De asemenea, după cum menționează Davis, ele sintetizează enzimele de care au nevoie pentru a efectua o varietate de reacții chimice în organism, contribuind în același timp la producerea de hemoglobină, care efectuează transferul de oxigen în organism.

🍀 Am slăbit timp de 1 zi fără diete și exerciții - Eu stiu TV

Fără o oxigenare suficientă a tuturor țesuturilor corpului, apare un sentiment permanent de slăbiciune și oboseală. În cele din urmă, proteinele promovează sentimentul de sațietate deoarece "semnalează" stomacul pentru a elibera hormoni care încetinesc mișcarea alimentelor de-a lungul tractului digestiv și, astfel, se descompun într-un ritm mai lent.

cele mai bune modalități de a pierde procentajul de grăsimi raportul macro ideal pentru pierderea de grăsime femeie

Această încetinire a digestiei duce, de asemenea, la încetinirea eliberării de glucoză în sânge și astfel împiedică fluctuațiile abrupte și periculoase ale nivelurilor de glucoză și insulină.

Grasimile sunt o componenta structurala a membranelor celulare, asigura o buna stare de sanatate a sistemului nervos si creierului si, de cea mai bună pierdere a grăsimilor macro, promoveaza absorbtia diferitelor vitamine A, D, E si K care joaca un rol cheie in slăbire.

Deși grăsimea nu promovează saturația ca și proteinele, ea se descompune încet din tractul digestiv, ajutând la menținerea stabilității nivelului de zahăr din sânge și prevenirea poftelor.

19 kg pierdere în greutate pierdere de grăsime furnică

Distribuția macronutrienților Dacă ați încercat vreodată să urmați o dietă bogată în carbohidrați sau puține proteine, sunteți bine conștient de faptul că potențialele combinații de macro-nutrienți sunt multe.

Deci, cum ar trebui să împartă pentru o pierdere mai ușoară în greutate?

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

De exemplu, ca parte a unei diete de 1. În mod ideal, distribuția de macronutrienți ar trebui aplicată la fiecare masă astfel încât disponibilitatea energiei în timpul zilei să rămână neschimbată, iar foamea și pofta nu sunt brusc izbitoare. Vezi și: Vedeți cum puteți reduce jumătate caloriile din spaghete!

  • Zona țintă de ardere a grăsimilor
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența? - 30 kg pierdere de grăsime
  • Câte grame de carbohidrați pe zi pot pierde în greutate? - Sănătate -
  • Pierdere uriașă de grăsime de burtă
  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  • Pierdere În Greutate | Iunie