TOP 10 ACTIVITĂȚI FIZICE PENTRU A PIERDE ÎN GREUTATE - ALTE SPORTURI - 2021

Activitățile distractive pierde în greutate

Pentru distractie

Atingerea unui anumit număr de pași pentru ziua respectivă și provocările corporative de mers pe jos activitățile distractive pierde în greutate contribuit la îmbunătățirea activității fizice zilnice.

De fapt, Departamentul SUA pentru Sănătate și Servicii Umane recomandă adulților să se deplaseze mai mult și să stea mai puțin pe tot parcursul zilei și solicită ca o anumită activitate fizică să fie mai bună decât niciuna.

Dacă încercați să vă gestionați greutatea, mersul pe jos poate fi un instrument util de gestionare a greutății. Iată tot ce trebuie să știți despre mersul pe jos pentru a pierde în greutate, inclusiv sfaturile și trucurile noastre pentru a vă maximiza pasul. Beneficii de mers pe jos Cercetările continuă să arate că exercițiile fizice regulate sunt benefice pentru sănătatea dvs.

Cercetare sugerează că mersul pe jos poate reduce riscul bolilor cardiovasculare și, de asemenea, poate îmbunătăți longevitatea. Promovarea sănătății mintale : Să ai grijă de tine, minte și corp, este atât de importantă când vine vorba de sănătate și sănătate holistică.

Înaltele și Minimele În timp ce antrenamentul de forță este o parte fundamentală a oricărui plan de exerciții, activitățile care vă pompează inima sunt cele care ard cele mai multe calorii și topesc kilogramele. Rețineți că pierdeți doar un kilogram pentru fiecare de calorii arse. E o mulțime de bătăi pe trotuar.

Mersul regulat poate îmbunătăți a cunoașterea persoanei și, de asemenea, ajută la scăderea simptomelor depresiei și anxietății. Combaterea obezității : Obezitatea ne pune în pericol mai multe boli cronice, inclusiv boli de inimă, diabet și chiar anumite tipuri de cancer. Cercetare arată că mersul pe jos este activitățile distractive pierde în greutate la persoanele obeze și, de asemenea, scade odată cu creșterea în greutate.

Rămâneți activ este imperativ pentru a ajuta la combaterea obezității și pentru a vă controla greutatea. Mersul, spălatul vaselor, curățarea casei și doar mișcarea generală pe tot parcursul zilei contribuie la NEAT. Dacă mergeți pentru a pierde în greutate, NEAT poate fi un instrument excelent pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele. De-a lungul timpului, NEAT se poate acumula cu adevărat și este ceea ce atribuiesc ajutându-mă să pierd ultimele cinci kilograme din călătoria mea de 30 de kilograme de slăbire.

Mersul la plimbare de câteva ori pe săptămână poate duce la arderea a peste de calorii. Când totul este spus și făcut pentru săptămână, acest lucru se poate adăuga la un deficit caloric substanțial cu doar un efort minim. Mers pe jos pentru pierderea în greutate Sfaturi Verificați vremea: Ultimul lucru pe care îl vrei este să fii prins într-o furtună de ploaie în mijlocul plimbării tale ceea ce mi s-a întâmplat gel de coafină de culoare al corpului mai multe ori, așa că învață din greșelile mele.

Îmi place să arunc o privire asupra raportului meteo dimineața pentru a vedea când ar fi cel mai bun moment pentru plimbarea mea. Dacă în mod normal merg pe la 5 p. Și purtați întotdeauna un telefon încărcat cu dvs. Hidrat: Dacă plecați la o plimbare lungă, veți dori să vă asigurați că sunteți hidratat. Încercați să rămâneți hidratat în timpul zilei și beți două căni de apă cu cel puțin de minute înainte de plimbare, astfel încât să nu mai fie în sistem și nu va trebui să folosiți baia.

Când vă întoarceți din mers, asigurați-vă că coborâți un pahar cu apă pentru a rehidrata corpul.

Cum slabesti folosindu-te de activitatile zilnice | onlyus.ro

Evitați băuturile răcoritoare sau băuturile electrolitice dacă mergeți la o intensitate moderată, apa va merge bine pentru a rehidrata corpul. Obțineți echipamentul potrivit: Aruncați vechile flip-flops și optați pentru o pereche bună de adidași.

Acest lucru va ajuta la postura în timpul mersului și poate reduce, de asemenea, riscul de rănire. În plus, dacă aveți adidași adecvați, vă poate ajuta să vă îmbunătățiți pasul și să vă faceți confortabil mersul pe o distanță mai lungă.

Fugi ca vântul

Concentrați-vă pe formular: Activitățile distractive pierde în greutate în sine nu necesită multă îndemânare și este foarte natural, dar anumite posturi și indicii de formă vă pot ajuta activitățile distractive pierde în greutate vă îmbunătățiți mersul. Concentrați-vă pe menținerea bărbiei în sus și a umerilor pătrate. Miezul tău ar trebui să fie activat, iar spatele tău să fie frumos și drept.

Cel mai important, glutele ar trebui să fie angajate la fiecare pas și să încerce să te gândești să-ți bagi fundul spre interior. Veți dori să aterizați pe călcâi și să vă rotiți înainte pentru a vă împinge de la degetele de la picioare cu fiecare pas.

Ridicați ritmul: Mersul pe intervale este o modalitate excelentă de a vă ajută să ardeți mai multe calorii și păstrează-ți plimbarea pierdere de masă de greutate. Încălziți-vă cu o plimbare, apoi vizați un ritm alert pe tot parcursul mersului și împingeți la un ritm de mers puternic la fiecare cinci minute pentru a vă ridica ritmul cardiac.

Account Options

Vedeți cât timp puteți menține un ritm de mers puternic și apoi încercați să-l măriți cu câteva secunde de fiecare dată când ieșiți la plimbare. Mersul cu putere pentru pierderea în greutate poate face o mare diferență în starea generală de sănătate.

ardeți ectomorful de grăsime

Setează un scop: Cât de departe puteți merge în 30 de minute sau în 1 oră? Pentru a vă optimiza ritmul de mers, încercați să vizați 1,5 mile pe 30 de minute și 3 mile pe oră, care este un ritm alert de aproximativ 20 de minute pe mile.

arderea rutinei de grăsime

Dacă nu te poți angaja să mergi o oră întreagă sau 30 de minute, fă ce poți, orice este mai bun decât nimic și poate contribui enorm la pașii tăi zilnici. Mergeți activitățile distractive pierde în greutate o pantă: Dacă sunteți în interior, o bandă de alergat vă va permite să vă manipulați înclinația și aceasta poate spori arderea calorică a mersului.

TOP 10 ACTIVITĂȚI FIZICE PENTRU A PIERDE ÎN GREUTATE - ALTE SPORTURI -

Dacă sunteți afară, încercați să optați pentru o zonă deluroasă pentru a vă optimiza mersul pe jos. Cercetare sugerează că creșterea înclinației poate spori intensitatea antrenamentului, reducând în același timp impactul asupra picioarelor și articulațiilor.

Mergeți cu un prieten: Un prieten de responsabilitate vă poate ajuta să rămâneți pe drumul cel bun și să faceți că mersul zilnic să fie negociabil. Încercați să găsiți un prieten, un membru al familiei sau un coleg de muncă care să meargă la plimbare cu dvs.

pierdere rapidă în greutate 10 kg

Nicola KatieGetty Images Calculator de calorii pentru mers Ești curios să vezi câte calorii ai ars în mers? Purtarea telefonului cu dvs.

povești adevărate de pierdere în greutate

Arderea caloriilor dvs. Mers pentru aplicații și resurse de slăbit Dacă mergi la plimbare singur, vei dori să te asiguri că te distrezi și că ai ceva de așteptat.

Iată câteva dintre aplicațiile și cărțile audio preferate de mers pe jos pentru a profita la maximum de timpul de mers pe jos. Uman : Urmărește pașii și mișcarea, concentrându-se mai degrabă pe minute active decât pe pași și ajutându-vă să stabiliți provocări pe parcurs.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Peloton Digital : Oferă mai multe cursuri de mers ghidate la cerere, precum și trasee pitorești virtuale. ID-ul DRUMULUI : Dacă sunteți îngrijorat de siguranță în timp ce ieșiți la plimbare, această aplicație le permite prietenilor și familiei să vă urmărească în timp ce sunteți la fugă și oferă alte caracteristici de siguranță. Pacer : Acest pedometru încorporat în smartphone-ul dvs.

Perceptibil : Îți face plimbările educative ascultând o carte audio care activitățile distractive pierde în greutate poate ajuta să treci timpul și să te mențină angajat. Spotify : Oferă o mare varietate de opțiuni de muzică, liste de redare și podcast-uri pentru a vă bucura în timp ce sunteți în plimbare.

Mergeți pe drumul către o sănătate mai bună : Acest plan de mers pe jos din revista surorii noastre Prevenirea vine cu un player Mp3 preîncărcat, zeci de antrenamente pentru mers pe activitățile distractive pierde în greutate și peste de rețete sănătoase. Acest conținut este creat și întreținut de o terță parte și este importat pe această pagină pentru a ajuta utilizatorii să își furnizeze adresele de e-mail.

Este posibil să găsiți mai multe informații despre acest conținut și despre conținut similar la piano.