CUM SĂ SLĂBEȘTI 2,2 KILOGRAME PE SĂPTĂMÂNĂ - CALORII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

2 kilograme pe săptămână pierdere în greutate

Mai multă activitate fizică pentru a pierde în greutate Termenul de pierdere în greutate pe care l-ați stabilit - fie că este vorba de o nuntă, o pauză de primăvară sau o reuniune - necesită să pierdeți 2, 2 kilograme pe săptămână.

Cum să slăbești 2 kilograme pe săptămână și să te menții in formă Manca pentru a pierde in greutate de 2 kg pe săptămână Care e ritmul sănătos de a slăbi kg pe lună De ce nu este bine sa slabesc prea repede? Cum poți să iti menții greutatea? De exemplu, evaluări dacă obiectivul dvs. Între timp, tu ar trebui să cântărească singur, fără haine pe tine în dimineața, o dată kilograme pe săptămână pierdere în greutate săptămână pentru Metadrol a vedea ce greutatea.

Exercitarea diligență și restricția semnificativă de calorii vă pot permite să atingeți acest obiectiv, care este doar puțin mai mare decât 1 - 2 kilograme pe săptămână recomandate de Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor. Mulți oameni nu sunt suficient de mari sau suficient de activi pentru a menține în siguranță deficitul de calorii de 1. Dacă aveți timp, putere de voință și metabolismul pentru a îndeplini cu succes acest obiectiv, utilizați o dietă alimentară integrală sensibilă și 2 kilograme pe săptămână pierdere în greutate fizică structurată pentru a vă ajuta.

Femeie și asistentă care se uită la scară.

Pierdere în greutate de 2 kilograme pe săptămână, Care e ritmul sănătos de a slăbi (kg pe lună)

Pentru o pierdere în greutate de 2, 2 kilograme pe săptămână - la fel ca 1 kilogram - trebuie să creați un deficit de 7. Ia mai puține calorii decât arzi pentru a crea un astfel de deficit.

este creveți un arzător de grăsime

Puteți reduce caloriile din mese și băuturi, puteți face exerciții fizice pentru a arde mai multe calorii sau combina ambele strategii. Problema cu a încerca doar să tăiați caloriile pentru a pierde în greutate este că s-ar putea ajunge prin a te priva de nutrienți și energie valoroase. Nu toată lumea arde suficient de multe calorii zilnic pentru a putea menține sănătos un deficit de 1. De exemplu, Orientările dietetice americane pentru americani din notează că majoritatea adulților ard undeva între 1.

Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni

Bărbații mai tineri și mai activi se încadrează pe capătul mai înalt al acestei game și pot reduce 1. Dar, dacă ești o femeie sedentară de peste 50 de ani, care arde 1. Evitați lipsa extremă Profesorul de psihologie la Universitatea Yale, Kelly Brownell, a declarat pentru revista Shape în că nimeni nu ar trebui să încerce să slăbească consumând mai puțin de 1.

Chiar dacă puteți reuși să vă lipiți de un aport caloric atât de scăzut, este posibil să vă descoperiți lipsă de nutrienți importanți, inclusiv calciu și folat.

CUM SĂ SLĂBEȘTI 2,2 KILOGRAME PE SĂPTĂMÂNĂ - CALORII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

De asemenea, este posibil să nu aveți energie pentru a face exerciții fizice, iar acest lucru ar putea stimula pierderea mușchilor, în loc de grăsime în principal, pe măsură ce scadeți în greutate. Chiar dacă puteți tăia în siguranță 1. Încercarea de a menține o rată agresivă de pierdere în greutate de 2, 2 kilograme pe săptămână poate fi copleșitoare și stresantă.

Pe termen lung, această rată agresivă de pierdere în greutate ar putea duce la eșec pe termen lung, deoarece deficitul de calorii este prea dificil de menținut. Mâncare pentru a pierde 2, 2 lire pe săptămână Dacă vă dedicați obiectivului unei pierderi de 2, 2 kilograme pe săptămână și vă este posibil să creați un deficit de 1. Câte calorii consumi pe zi depinde de cât de multe arzi, dar ca caloriile pe care le consumi să provină din alimente întregi cu nutrienți.

Pierd 2 kg în greutate într-o săptămână, Cel mai rapid mod de a pierde in greutate pentru femei

Nu aveți loc pentru alimente sărace în nutrienți, cum ar fi carbohidrații rafinați și zahărul, sau pentru grăsimi saturate și trans.

Potrivit unui studiu publicat într-un număr din al British Journal of Nutrition, proteina vă ajută, de asemenea, să mențineți sentimentele de plenitudine și satisfacție, chiar și atunci când vă limitați aportul caloric. Proteinele, de asemenea, îți păstrează focul metabolic și arde pierderea musculară atunci când faci dieta.

Dacă sunteți râvnit, mâncați mai multe din frunzele verzi, deoarece au 2 kilograme pe săptămână pierdere în greutate conținut scăzut de calorii, dar sunt bogate în nutrienți și pline de fibre pentru a vă ajuta să vă completați. Pentru gustări, luați o porție de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, fructe de pădure proaspete sau o mână mică de nuci.

Nucile, alături de uleiul de măsline și avocado, oferă grăsimi nesaturate sănătoase, importante pentru absorbția de nutrienți și funcția creierului.

Mai multă activitate fizică pentru a pierde în greutate Majoritatea oamenilor vor trebui să-și crească activitatea fizică pentru a atinge un deficit caloric care produce 2, 2 kilograme de pierdere în greutate pe săptămână.

Antrenamentul cu greutate de două până la trei ori pe săptămână te ajută să creezi mușchi care îți îmbunătățește metabolismul și scapă pierderea de masă musculară.

Pierdere în greutate 2 kilograme pe săptămână. Healthy weight

Exercițiile cardiovasculare, cum ar fi mersul rapid sau joggingul, ajută, de asemenea, la arderea caloriilor, astfel încât să slăbești mai repede. Obțineți cel puțin 30 de minute majoritatea zilelor pe săptămână, dar mai mult decât atât va permite arderea caloriilor mai mare și pierderea în greutate mai 2 kilograme pe săptămână pierdere în greutate.

Unul sau două antrenamente pe săptămână care implică exerciții intermitente de intensitate ridicată, sau HIIT, oferă, de asemenea, o revizuire a metabolismului dvs.

cafea verde pastile pentru slabit

Faceți HIIT alternând atacuri scurte de exerciții cardiovasculare foarte intense cu perioade scurte de repaus. Obțineți bine de la medicul dumneavoastră înainte de a efectua acest tip de exercițiu intens.

1-2 kilograme pe săptămână pierdere în greutate, Pregătirea pentru pierderea în greutate

Cu cât te poți mișca mai mult toată ziua, cu atât mai multe calorii vei arde pentru a-ți crea deficitul zilnic de 1. Ridicați-vă și plimbați-vă cel puțin în fiecare oră dacă aveți o muncă la birou.

banda de burtă își pierde greutatea

Opriți-vă în timp ce sunteți la telefon, parcați mai departe în parcare și mergeți atunci problemele digestive pot provoca pierderea în greutate faceți erorile, ori de câte ori este posibil.