cum să piardă în greutate

16 săptămâni transformarea pierderii în greutate, Cupluri transformarea pierderii în greutate

ACT și Politon vă aduce cartea Vizualizare pentru scădere în greutate. Această carte conține meditații prin vizualizare incluse într-un program de 16 săptămâni. Realitatea statistică arată că dietele restrictive nu sunt funcționale pe termen 16 săptămâni transformarea pierderii în greutate. De regulă, astfel de diete care apar lunar, mai bune și mai elaborate, de fapt, nu se adresează cauzelor reale care determină un om să crească în greutate.

Dacă organismul vostru vă forțează să mâncați mai mult și să poftiți la alimente nepotrivite, tot ceea ce ajungeți să faceți este să vă luptați cu propriul organism. Însă există o altă soluție: puteți folosi vizualizarea pentru a face ca mintea și corpul vostru să lucreze împreună. Despre Jon Gabriel și metoda sa de scădere pierderea în greutate squishy greutate prin vizualizare, puteți afla mai multe informații AICI Citiți mai multe informații despre 16 săptămâni transformarea pierderii în greutate "Vizualizare pentru scădere în greutate" Metoda Gabriel Metoda prezentată în Vizualizare pentru scădere în greutate reprezintă o schimbare completă de paradigmă care furnizează rezultate fenomenale, și nu va trebui să luptați sau să vă 16 săptămâni transformarea pierderii în greutate corpul în nici un fel.

Puteți învăța o abordare holistică minte-corp care face scăderea în greutate ușoară și durabilă.

16 săptămâni transformarea pierderii în greutate

Niciunul nu părea să înțeleagă că organismul meu se lupta din răsputeri cu mine și că singurele instrumente disponibile erau depășite de poftele mele. Fiecare dietă sau abordare pe care am încercat-o urma același tipar. Dar n-a funcționat. Niciodată nu funcționează.

  1. Program de 16 săptămâni de scădere în greutate Program greutate săptămâni Add: vaqem41 - Date: - Views: - Clicks: Pierderea de greutate după naştere poate dura şi până la un an.
  2. Iată 5 sfaturi ușor de urmat, dar eficiente, pentru a pierde grăsimea din burtă.
  3. Slăbit bărbat de 36 de ani, plan de slăbire Tuti!
  4. Pierdere în greutate

Jon Gabriel declară că până să își înceapă practica zilnică de vizualizare pentru scăderea în greutate nu reușise să slăbească cu nicio altă metodă. Vizualizarea este mult mai potrivită pentru a învăța corpul să fie suplu, în comparație cu dieta și exercițiul, pentru că acționează din interior spre exterior pentru a schimba biochimia și căile neuronale.

Pentru scăderea în greutate, cea mai mare provocare este să vă convingeți creierul că trupul are nevoie să fie suplu. Biologicul vostru, mai exact hormonii, sunt cei care dictează cât de înfometați sunteți, câtă energie ardeți în fiecare zi și câtă grăsime veți depozita. Conform studiilor, vizualizarea acționează direct asupra nivelului hormonal, pentru a restabili echilibrul și a încuraja scăderea în greutate în moduri naturale și automate. Prin această carte veți învăța vizualizarea care vă va ajuta: Să reduceți stresul; Să eliminați dependențele de junk food; Să rezolvați traumele emoționale; Să dezvoltați limite mai puternice; Să dormiți mai bine; Să poftiți la alimente veritabile, pline de viață și sănătoase; Să vă recâștigați bucuria de a face mișcare; Să vă simțiți mai în siguranță și mai conectați; Să vă sporiți avuția; Să creați relații mai pline de iubire.

În afara succesului imens, toți datorează vizualizării o mare parte din realizări. Scăderea în greutate funcționează prin intermediul vizualizării, de la interior spre exterior. Dacă vă imaginați că sistemul vostru circulator reprezintă internetul, 16 săptămâni transformarea pierderii în greutate hormonii sunt email-urile.

Leptina este hormonul responsabil cu creșterea în greutate. Un organism funcțional sănătos, care reacționează așa cum trebuie la leptină poate să scadă în greutate fără efort. În timpuri de foamete, acest proces este de înțeles, însă de ce în vremurile moderne încă există această rezistență la leptină? Acest lucru se întâmplă deoarece este declanșat de un tip foarte special de stres: un tip de stres pro-inflamator cronic de calibru mic. Există nenumărate tipuri de stres care produc semnale hormonale similare cu stresul foametei: toxine, experiențe emoționale traumatizante, probleme de digestie, înfometare nutrițională, privare de somn, diete care restricționează numărul de calorii ingerate.

Creierul nu mai poate distinge între stresul cronic al unei ierni lungi, geroase și stresul de zi cu zi, 16 săptămâni transformarea pierderii în greutate de a avea un șef abuziv sau cel de a face față altor traume din viața voastră.

Atunci când înțelegeți ce înseamnă rezistența la leptină, veți avea o idee clară despre nefuncționarea dietelor. Cheia pentru a ajunge la creierul vostru de supraviețuire este folosirea limbajului simbolurilor.

Când utilizați simboluri, creierul vostru înțelege și face rapid schimbările chimice necesare care vă permit să scădeți în greutate. Când comunicați cu creierul vostru de supraviețuire folosind vizualizarea, utilizați limbajul universal al simbolurilor. Când aflați secretul comunicării cu propriul creier de supraviețuire, nu există limită în ceea ce privește posibilul din perspectiva sănătății și condiției fizice.

Transformarea pierderii în greutate de 60 de zile (fotografii!) - Chris Altamirano

Tocmai datorită faptului că există mai puțină agitație, imaginile create sunt mai clare și mai concentrate. După ce ați ajuns în Modul SMART ar trebui să începeți să vă simțiți mai calmi, mai relaxați și pregătiți să vă imaginați corpul vostru ideal sau oricare schimbare pe care doriți să o faceți. Stresul este unul dintre 16 săptămâni transformarea pierderii în greutate mai influente aspecte care adaugă kilogramele. Înun studiu de referință al Școlii Medicale Harvard a indicat clar stresul cronic drept o cauză a îngrășării oamenilor.

Cercetătorii care studiază stresul au monitorizat timp de 9 ani de bărbați și femei, înregistrându-le atent greutatea pe durata exercitării asupra lor a anumitor tipuri de stres. Confruntarea constantă cu stresul stimulează mâncatul nesănătos. Cercetătoarea Elissa Epel a descoperit că oamenii poftesc la junk-food atunci când sunt stresați.

Ea a chestionat 59 de femei în legătură cu nivelurile de stres din viața lor și le-a calculat nivelul zilnic de stres. Stresul și greutate pot fi legate într-un cerc vicios. A fi supraponderal poate produce stres, ducând spre chiar mai multă creștere în greutate. Restricționarea caloriilor doar conduce corpul în a produce mai mult hidrocortizon, hormonul stresului. Însă Jon Gabriel spune că dacă dietele ar funcționa, ar exista o singură dietă pe care toți ar urma-o și toți ar scădea în greutate.

Nu ar mai exista sute de diete, toate oferind păreri diferite, pornind de la aceeași premisă greșită conform căreia vă puteți forța cumva să slăbiți, împotriva voinței corpului vostru, și să rămâneți așa. De asemenea, traumele din copilărie joacă un rol important și pot pune pe cineva în pericolul de a se îngrășa.

Existența unui abuz în copilărie nu este singura sursă a traumei emoționale corelată cu greutatea. Jon Gabriel spune că, din experiența sa, o relație de afaceri abuzivă a stârnit amintiri ale agresiunii din timpul copilăriei. Studiile arată că și evenimentele traumatizante care apar în perioada adultă pot stimula creșterea în greutate.

Un sughiț de călătorie rutieră

Bineînțeles că și divorțul, pierderea unei persoane apropiate sau chiar faptul că ați fost victima unei infracțiuni precum jaful sau furtul pot atrage creșterea în greutate. Autorul spune că o modalitate de a trece peste trauma din trecut este să rescrieți povestea.

Făcând asta, puteți dezamorsa amintirea evenimentului inițial, astfel încât să nu mai motiveze corpul să depoziteze grăsime.

16 săptămâni transformarea pierderii în greutate

Cum această carte este despre puterea gândului, atunci este destul de clar cât de dăunător poate fi discursul interior negativ. În diferite culturi și în studii medicale, cercetătorii au observat cum gândurile devin realitate. Efectul nocebo apare când credeți că o să se întâmple ceva rău, și așa se întâmplă.

Încâțiva cercetători germani de la Universitatea Tehnică din Munchen au publicat un rapot detaliat cu privire la cercetarea nocebo, care a evidențiat că efectul nocebo este înfloritor în medicina modernă. Prin limbajul pe care-l folosesc, medicii influențează tot timpul sănătatea și vindecarea pacienților. Folosirea în exces a termenilor arsură, înțepătură, durere și rană în timpul explicării procedurilor crește semnificativ 16 săptămâni transformarea pierderii în greutate pacienților și senzația de durere.

Vizualizarea este un instrument uimitor de schimbare imediată a discursului interior negativ și creare de 16 săptămâni transformarea pierderii în greutate și convingeri pozitive despre voi înșivă. Placebo înseamnă o pastilă sau un tratament inactiv medical conceput să inducă în eroare un pacient să creadă că ia un remediu medical veritabil.

O zonă a medicinei unde placebo și-a dovedit eficiența este mai ales tratamentul depresiei. Câțiva oameni de știință din Marea Britanie și SUA au analizat aproape toată cercetarea făcută pe antidepresive și au 16 săptămâni transformarea pierderii în greutate că placebo este la fel de eficient ca antidepresivele în tratarea aproape tuturor celor mai severe cazuri de depresie.

Dacă aveți tendința să presupuneți că v-ați născut ca să fiți supraponderal, folosiți puterea propriilor convingeri împotriva voastră. Este posibil ca părinții sau clicks de ceai de ceai voștri să fie supraponderali. Oricare ar fi sursa convingerilor voastre, dacă presupuneți că ați avut parte de o mână proastă la jocul geneticii, veți fi mai predispuși să creșteți în greutate și vi se va părea mult mai greu să scădeți în greutate.

Jon Gabriel nu pune accent pe rezistența la 16 săptămâni transformarea pierderii în greutate, deoarece el consideră că poftele sunt întotdeauna un simptom, niciodată cauza problemei. Atunci când învățați să gestionați stresul și să vă hrăniți corpul cum trebuie, veți fi mult mai aproape de a face poftele să dispară.

Abordarea dinspre interior spre exterior pentru a scădea în greutate, în mod natural atrage o dorință pentru alimente mai sănătoase. Odată ce creierul acceptă că e timpul să scădeți în greutate, veți pofti la acele alimente bogate în nutrienți, precum legumele și fructele proaspete, alunele și semințele, boabele germinate — alimente la care nu ați crezut vreodată că veți pofti, brusc vor părea foarte atrăgătoare.

Încâțiva cercetători de la Universitatea Flinders, din Adelaide, Australia, au ales de studenți și le-au cerut să-și imagineze că mănâncă mâncarea favorită.

16 săptămâni transformarea pierderii în greutate

Cercetătorii i-au pus cu adevărat pe studenți, în situație, făcându-i să-și amintească în detaliu fiecare aspect al mâncării. Dacă studentul își imagina că așteaptă o friptură, avea să-și imagineze sfârâitul, textura, mirosul și, bineînțeles, gustul.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Pe măsură ce studenții își aminteau răsfățul lor, catalogau ce-i determina cel mai mult să poftească mâncarea: Gustul? Sau imaginea mentală a mâncării le atrăgea dorința?

Când au verificat răspunsurile studenților, cercetătorii au descoperit că imaginile mentale erau de departe cel mai puternic excitator al poftelor.

Cupluri pierderii greutate

O imagine mentală vie a crescut intensitatea dorinței mult mai mult decât au făcut-o amintirile despre gust sau miros. Astfel, cercetătorii au decis să încerce să-i distragă pe voluntari ca să le reducă poftele și să-i ajute să evite să fie preocupați de un anumit fel de mâncare. Într-un studiu ulterior, cercetătorii au cerut unui grup de cincizeci de femei să efectueze activități de distragere în timp ce-și imaginau alimentele la care pofteau.

16 săptămâni transformarea pierderii în greutate

Femeile trebuia să se uite la imagini abstracte, de exemplu, sau să-și traseze cu degetele o linie imaginară în dreptul fețelor, ca să evite să se concentreze pe mâncare. Vizualizarea este un tratament eficient și pentru renunțarea la dependențe.

Autorul declară că a scăpat de fumat cu ajutorul vizualizării. Jon Gabriel explică în această carte cel mai bun mod de a vă poziționa pentru vizualizare. De asemenea, vă prezintă pașii care trebuie urmați — intrarea în modul SMART; efectuarea afirmațiilor; topirea greutății; crearea sinelui ideal; imaginarea zilelor și lunilor următoare; magnetizarea viitorului; transpunerea sinelui viitor în sinele din prezent.